Rebel-Rider Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg var litt skuffet ivertfall så jeg bestemte meg for å lage min egen 12cm psu... Oppskrift: man tager 1st FSP300-60PN og 1st Antec TrueBlue 480 Watt PSU Siden begge hadde samme festehull på kretskortet så skulle det ikke være noe problem, jeg fjernet kretskortet i Forton\Source psuen og Antec psuen Klippet av powerkablen fra bryteren til kretskortet. Så var de om antec kretskortet passet til Forton/Source chassiet, men jeg måtte snu kretskortet for å få det til å passe så powerkablene ble litt kortere men de var ganske lang så det gikk fint. og måtte også snu lokket for å få vifta til å passe, så et par ekstra skruehull måtte borres. Det ble trangt til slutt de gikk akkurat på milimeteren.så nå er jeg en stolt eier av en 480w antec power i "riktig forpakning" ja foresten hart jeg byttet ut den svarte vifta med blå led vifte den er knapt hørbar nå Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det hadde ikke vært enklere å bare skifte vifte i antec chassiet da? :-) Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Når jeg først skulle modde poweret så skulle det gjøres skikkelig, det vil si ingen snarveier :-) Å joda kunne bare ha brukt dremelen for å lage hull til 12cm vifte, men det kunne jo knapt kvalifisere som mod. og dessuten ville 8cm vifta i bakant hadde fått store problemer med å ta unna for all lufta som 12cm vifta leverer og skapt mottykk. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Fordel med helt åpen bakkant når du har 120mm vifte i topp, ja. Men du; endre topic - det er nokså villedende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå