Acid Burn Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei! Nå har jeg gått rundt og tenkt på utallige små ideer om en mod. jeg skal ha vannkjøling med glowmotion. og da tenkte jeg: jeg har katoder inni kabinettet så da kommer ikke glowmotionen til å synes spessielt godt når katodene er på (selv med uv lys). så jeg tenkte å kjøpe et par UV laser leds og feste rundt i kabinettet. Planen min er å modde strømledninene deres inn på hovedkortet sånn at de lyser når pc'en er slått av! sånn som den røde led'en som er på alle hovedkort... Da vil rørene lyse opp mens alt annet er mørkt. veit noen hva må koble dem til? det går kanskje å lodde ledningene på de to tappene til led'ene på hovedkortet, eller kanskje inn i PSU'en? Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Du kan ta strøm fra USB- porten. Mener det er spenning på den selv om PC-en er av. Endret 17. februar 2004 av CastorFiber Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) eller kjøpe deg en 5v mobil lader på clas ohlsen Edit: jeg tror CastorFiber har rett, men den strømmen må jo komme fra et sted. Den er på den store kontakten, husker ikke helt hvilken av ledningene.. Endret 17. februar 2004 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Acid Burn Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 ja jeg kan kanskje koble den inn på atx kabelen er det svart og grønn jeg skal koble på da? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er svart og lilla. Grønn er PS-ON. Lilla er 5VSB. For å få strøm på USB når PCen er slått av må du flytte en jumper på HK. Den skal gjøre slik at ting koblet til USB får 5VSB. Normalt kommer det vanlig 5V til USB enheter Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 gjør som tidligere nevnt og kjøp et adapter så du kan koble det du skal putte inn i pcn på stikkontakt. Sparer deg for utrolig mye arbeid... Lenke til kommentar
tixi Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ville gått for den siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå