Dokein Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kjøpte en Denon DVD-spiller fra Hifiklubben. Den fikk etterhvert problemer med å lese mine hjemmelagde DVD-filmer, MP3-plater etc. Den har nå vært til reperasjon i 48 dager på El-Service, Lillehammer. Etter å ha ventet i over en måned på deler fra Danmark, sitter de nå å venter på firmware på tredje uka. Den skal ettersigende komme på en pall med deler kommende fredag! Ikke værst for ei fil på 500Kb. Det hører med til historien at jeg får en ny DVD-spiller fra Hifiklubben. Ikke værst det heller. Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kjøpte en Denon DVD-spiller fra Hifiklubben. Den fikk etterhvert problemer med å lese mine hjemmelagde DVD-filmer, MP3-plater etc.Den har nå vært til reperasjon i 48 dager på El-Service, Lillehammer. Etter å ha ventet i over en måned på deler fra Danmark, sitter de nå å venter på firmware på tredje uka. Den skal ettersigende komme på en pall med deler kommende fredag! Ikke værst for ei fil på 500Kb. Jau, du veit, det er så mye hemeligheter i den firmwaren att den sendes rundt i en stooor safe slik att ingen skal kunne stjele den his de hadde sendt den rundt på e-mail... NOT!, jaja... de får gjøre det på den måten de selv synes er best, for du får jo ny spiller uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå