reidarma Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei. Jeg lurer på om hva som er siste firmware på serviceverksted her i Norge til Nokia 6600. Min sier: V3.42.1. Den er stort sett stabil, men det virker som at den har problem med å være bakoverkompatibel med en del Series 60 applikasjoner som bruker lyd (emame, GoBoy, Camcorder, WirelessIRC...). Er dette en bug, i firmware som er fikset på? Ser at noen snakker om at V3.49 finnes. Om jeg klarer å skaffe firmware selv. Hvordan flasher man opp N6600? Den har ikke datakabeltilkobling.. .RMS Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 du leverer den på service! uansett har det ikke komme nye enda Lenke til kommentar
reidarma Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Noen som vet vet hvordan man flasher evt. noen som har testet Nhl10 349 (v3.49) på norsk nett? Det virker ikke som at service-verkstedene her har fått den? Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 du leverer den på service! må jeg gjenta meg selv en gang til ??? Lenke til kommentar
reidarma Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 du leverer den på service! må jeg gjenta meg selv en gang til ??? Nei. Selvfølgelig trenger du ikke å gjenta deg selv. ....redd for at jeg gjentar meg selv også nå, men det jeg lurte på er: Ettersom at serviceverksted her *ikke* har nyere enn 3.42.1. og 3.49 finnes på det store internett. Kan man flashe selv? Og hvordan gjøres det? Forøvrig synes jeg at men burde få oppgradere firmware på mobilen selv. Siemens lar brukerne sine gjøre det. Errae: Du trenger ikke å svare om du skal gjenta deg. Og det er ikke meningen å irritere deg. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 beklager, men morgen-gretten men uansett,- kan sjekke om den nyeste sw har komme når jeg skal på jobb om litt. uansett så er det bare å beklage, men jeg tror ikke det finnes originale dele for å oppgradere selv. muligens på chlas-olshon ( veit at de har hatt enkelte )... Lenke til kommentar
JRF Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 3.49 er stort sett bare samme firmware som er sluppet i noen andre land i Europa som England og Frankrike. Det betyr ikke nødvendigvis at Nokia har gjort noen bugfixes eller lagt til noe nytt, bare at det er en litt annen utgave av 3.42... Vi får vente til de kommer over i 3.5x eller 3.6x eller enda bedre 4.xx... Da snakker vi!! Lenke til kommentar
reidarma Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Takk for gode svar og god hjelp. RMS Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 men ta å sjekk innom her i kveld så skal jeg poste nyeste sw (= Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 nyeste versjon er V3.42.1 Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kan vel ikke kalle den ny? Jeg har firmware V3.42.1 og jeg har ikke oppgradert min siden jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 han mente sikkert siste versjon Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 V3.42.1 er den nyeste... eller siste... ihvertfall den siste som er gitt ut av nokia skjekka d for rundt 2 min siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå