aldrimerforum Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Dette ser jeg veldig fram til Håper dem klarer å oppretteholde like god kvalitet på filmen som serien. det klarer de nok. De produserer jo langt over 20 episoder i året. Så skal de bruke 2 år på filmen. Blir nok ganske storslått detta =) gleder meg noe extremt! Dette er større greier enn bbåde Matrix og Lotr var! ;D Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg synes det er bra at det kommer en film. Men det er vel et tegn på at Matt Groening har tenkt å gi seg. Han har jo nevnt tidligere at han syntes det som skjedde med Happy Days var synd. At de "jumped the shark" (for å sitere Matt'ern korrekt) når de kom ut med en film. Og at dette var noe han ikke kunne tenke seg å gjøre med The Simpsons. Men ikke for det. Sist jeg sjekket hadde de kommet til sesong fjorten, og FOX hadde bestilt tre til. Så alt i alt 17 sesonger er ikke dårlig. Mulig det var hard press ifra FOX også, for å få dette igjennom. Tviler dette var noe Matt Groening gikk lett med på. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Dough! Det skrives "D'oh!" takk Dough betyr jo deig... Kjett å slå seg å så roper du "KAKE-DEIG!!!" Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 do'h faktisk!!!!!!!!!!!!!! jeg er antaglivis den sørste simpsons fanen som er. jeg digger den humoren de kommer med, et øyeblikk er det satirisk parodi på politikk, neste er det en god gammel prompe vits Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 2006!?!?!?! Da er jo jeg..... Det året blir jo jeg 17, så lenge til Men det er jo vert det da Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg er antaglivis den sørste simpsons fanen som er. Jeg er villig til å utfordre deg. Btw, jeg er temmelig sikker på at det er "d'oh" Uten at jeg gidder å lete meg fram til den episoden hvor Groening faktisk stavet det. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 i følge oxford ordboka er det do'h DDDOOO'HH!!! Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Mulig du har rett. Jeg har som sagt ikke sjekket det selv. Men jeg vet de fikk det lagt inn i ordboka for noen år siden. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg er den største fanen som er! Ikke kom her å si noe annet! 2006... Da er jo jeg 18 år og hjemme fra USA. Yay! Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ahhh, gleeeeeedeeeeeer meg. Simpsons er diggbart Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 2006 da er jeg 21 år, da blir det Simpsons i THX salen på coloseum, også århundres fyllekulle Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) D'Oh Får klare meg med all Futuramaen som er laget til filmen kommer Endret 17. februar 2004 av ahpadt Lenke til kommentar
kag Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 do'h 4 på side 1. (5 hits) d'oh 19 på side 1. (561 hits) Vel, jeg vet nå ikke helt. Tror nok det stemmer med d'oh. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Spør meg om hva som helt, kan bevise at jeg er den største Simpsons-fanen!!! Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 For å si som Homer. Woohoo! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Gleder meg SINNSYKT! Grunnen til at The Simpsons er så bra er at GunFreak19 sier, det finnes mange lag med humor. Først litt satire, som passer for de litt eldre, så at Bart drar ned buksa som passer for de yngre. (og eldre ) Lenke til kommentar
kag Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Akkurat det er vel noe Matt Groening har sagt gang etter gang. Han blir jo ofte spurt om hva han tror grunnen er at The Simpsons har blitt så populær. Det appellerer til unger og de mer intellektuelle. Jeg tror han er inne på noe der. The Simpsons er jo så godt som elsket av alle. Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 på inngraveringen på lisas saksofon står det d'oh både på den gamle som ble ødelagt, og den nye. Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg er den største fanen som er! Ikke kom her å si noe annet! 2006... Da er jo jeg 18 år og hjemme fra USA. Yay! Nånå, nå skal vi ikke begynne å spøke her, jeg er den størte simpsonsfanen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå