Kenny000 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg gleder meg allerede. Det er nå offentliggjort at det skal lages en helaftens tegnefilm med The Simpsons! Dette er meget gode nyheter for oss som er stor fan av The Simpsons! The Simpsons - The Movie Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Dette er noe _jeg_ gleder meg til ihvertfall Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Er det mulig og ikke glede seg til noe slikt? Er jo årtusenets store event Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Dette blir fett Litt lenge til, men da har jeg hvertfall noe å glede meg til, nå som LoTR er ferdig *snufs* Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 yess.. nå har vi noe stort å glede oss til igjen... Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Dette ser jeg veldig fram til Håper dem klarer å oppretteholde like god kvalitet på filmen som serien. Lenke til kommentar
zed Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Gleder meg jeg også Hvorfor så lenge til? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Hvorfor så lenge til? Tar sikkert litt tid å tegne alt sammen. Så tar det nok litt tid å planlegge storyen. Den er jo ikke gjort så mye med ennå.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 har en stygg følelse av at jeg kommer til å bli drept nå... Jeg syns The Simpsons (og Futurama) er for barnslig til å være hysterisk morsomt, av og til kommer det enkelte kommenterer osv. som gjør at jeg trekker på smilebåndet. Men stort sett er det kjedelig. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Man er ikke voksen før man inrømmer at man er barnslig =) Synes begge er morsomme serier, så jeg blir nødt til å forsvare setningen ovenfor.. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Å du skulle bare visst hvor barnslig jeg er... Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 har en stygg følelse av at jeg kommer til å bli drept nå... Jeg syns The Simpsons (og Futurama) er for barnslig til å være hysterisk morsomt, av og til kommer det enkelte kommenterer osv. som gjør at jeg trekker på smilebåndet. Men stort sett er det kjedelig. Finner frem kjøtt øksen.... Jeg må si at Futurama, er på ingen måte barnslig. Det kan sikkert "likes" av barn. Men syntes det er meget bra humor for "eldere" også. Mye humor som går på "høyere plan" enn "falle å slå seg morro" Simpsons mye av samme greie, men enklere humor. Men fremdeles fryktelig bra. digger begge. En kompis av meg fatte ikke at Futurama kunen være så bra, men det viste seg at alle "vitsene"/"quotsene" som ble sagt, skjønnte han ikke. DVS forstod ikke det engelsk. Siden den norsk oversettelsen suger. Mye """", jeg vet. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg skjønner hva som skal være morsom i begge seriene. Å bruker ordet barnslig passer vel ikke helt, vet ikke om jeg skal kalle det "tom-humor" eller noe sånnt. Og jeg har sett en god del på begge serier, for å gi de en sjangse. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hehe, gleder meg! 10-4 Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg begynte ikke å se på The Simpsons før jeg var 12-13år, det var da først jeg faktisk forsto litt av humoren. Så og kalle det barnslig, hmm, jeg lurer litt på den jeg. Full House og Barne-TV med Kalle Bjørn og musa som bestandig baker kake, det er barnslig. Selfølgelig blir The Simpsons - "The Movie" bra. Kan man tro noe annet? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ah.. The Simpsons - The Movie Phett! Gleder meg til den, digger simpsons. Dough! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå