Spragleknas Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Mulig feilpost, men blir vell nærmeste kat. dette. Refererer til PCutstyr's PC bygger hvor det står: Kommer om få dager. ... har ikke dette stått i mange måneder nå? Burde stått Kommer kanskje, muligens en eller annen gang langt inn i fremtiden Endret 17. februar 2004 av JEG76 Lenke til kommentar
kent project Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Ikke at jeg skal blande meg inn, men snakker vi ikke om PCUtstyr.no sin pcbygger eller? Så en fordel å rette den da kanskje. Endret 17. februar 2004 av kent project Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 ja Pokker! *Endre topic* Lenke til kommentar
pertm Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 ... har ikke dette stått i mange måneder nå? Typisk ting en ikke bør skrive på webside, med mindre man mener det. Jeg tror de folka der på pcutstyr ikke følger helt med. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Husker det stod når med en gang de endret websidene... leeeeeenge siden Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 28. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2004 HEHE .. Funker ENDA ikke!!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå