Jessica Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Har bestilt meg ny pc og i den anledning lurer jeg på om jeg kan få noe for min gamle stasjonære Fujitsu Siemens Scaelo 733 Mhz prosessor, 10 GB hardisk, 64 MB Ram, CD-RW Har innstallert Windows XP, Works og Office, Nero Med skjerm, tastatur og mus. Noen som vet om det er mulig å få noe for denne?? evt hva? Lenke til kommentar
xoop Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 ca 1000 vil jeg tro du kan hale ut, +- alt etter hvilken skjerm du har. Lenke til kommentar
Jessica Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Ikke noe mere altså. Huff og huff. Jeg har en 17 " skjerm i samme merke. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Mnei, en tusing blir vel max. P3 er fremdeles en knakende god prosessor, men resten blir litt for skralt. Er det skjermkort med, eller er det integrert på hovedkortet? Lenke til kommentar
Jessica Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Om skjermkortet er med eller integrert på hovedkortet må jeg sjekke, men hvordan?? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Sjekk bakpå. Ligger skjerm-pluggen sammen med alle de andre kontaktene (usb, com/lpt, keyboard og mus) er det integrert på hovedkortet. Er den på en egen brakett som står i 90 graders vinkel fra de overnevnte kontaktene, er det et eget skjermkort. Kan uansett ikke tenke meg at det er noe annet enn et Ati Rage-kort.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå