Jessica Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Er det noen snille folk som gidder å hjelpe en jente litt?? Jeg bestilte en Dell Inspiron 510m i går og lurer på om den er bra. Intel® Pentium® M Processor 1.40GHz og XGA skjerm Inneholder Microsoft® Windows® XP Operativsystem 1MB on-die L2 cache 128MB til 2GB 333 MHz DDR minne (Max 2GB) 14.1" XGA (1024X768 ) TFT skjerm Integrert Intel® Extreme Graphics Grafikminne - opp til 64MB, hentet fra systemminnet Intel® PROWireless 2100 802.11b MiniPCI card - for Intel Centrino Mobile Technology Integrert 10/100 Ethernet LAN Internt 56K V.92 modem 1 Type I eller Type II PC Card spor I/O: Parallel, Seriel, VGA, S-video out, IrDA 1.1, Audio out (jack), ekstern mikrofon, 2x USB 2.0, RJ-11, RJ-45, IEEE 1394 (Firewire) Modulært optisk drev: CD-ROM, DVD-ROM, CD-RW/DVD Combo eller DVD+RW Dell tastatur med Touchpad Innebygde kvalitetshøyttalere Lithium-ion batteri 32WHr (4 celler) med ExpressCharge™ teknologi norton Anti-Virus 2003 (prøveversjon - 90 dage) 1 års henteservice med med mulighet for oppgradering til internasjonal på-stedet-service Jeg valgte i tillegg Intel Pentium M prossessor på 1,5 Ghz, 512 mb minne, 30 Gb hardisk og 4 x DVD+RW Jeg har ikke så mye greie på hva som er best. Har prøvd å lese meg til litt. Skal bruke maskinen til digital bilderedigering, internett, laste musikk, regnskap, word +++. Kommer ikke til å bruke den til spill. Det jeg er litt usikker på nå er om skjermen er bra nok og grafikk kortet i denne maskinen. Hva mener dere?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ja, det er en bra maskin. Fin oppfølger til 500m. Skjermkortet duger til det du skal bruke den til. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 dell stasjonær dell lappis dell lager gode lappiser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå