MindTooth Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hei.. Svogeren min har tenkt å kjøpe seg en ny Dell laptop, derfor ringte han en kompis for å høre litt på hva han skulle kjøpe og ikke... Men til min forundring sa han til min svoger at han skulle holde seg unna ATI grafikkbrikksettene i Dell laptopene... Hvorfor..??? ATI er best...!!! Derfor lurer jeg med dette innlegget på om noen vet eller har erfaringer med ATI eller nVIDIA i en Dell lapton og ellers generelt rundt de to(grafikkbrikkene)...?? På forhånd takk til alle som legger igjen et svar.. Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvis han kan få et radeon 9600, 9000 i sin laptop, så burde han jo ha det. Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 ATI fungerer ihvertfall utmerket i fattern sin laptop, dog han har Radeon 7000 Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hva skal maskina brukes til? Siden det ikke snakkes om noe high end skjermkort her og atpåtil er en laptop regner jeg ikke med at den først og fremst skal brukes til spilling. Men unansett liker jeg nå ATI bedre. Bedre bildekvalitet raskere og billigere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå