wil Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 jeg prøver å laste ned lindows gratis på internet, men jeg finner ikke noe side jeg kan gjøre det på. Jeg skal laste ned Lindows Gratis, så hvis noen kan si meg hvor jeg kan finne det så hadde det vært fint bare si meg adressen jeg kan gjerne laste ned Beta utgaven av Lindows gratis også. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: On 2002-03-18 11:17, wil skrev:jeg prøver å laste ned lindows gratis på internet, men jeg finner ikke noe side jeg kan gjøre det på.Jeg skal laste ned Lindows Gratis, så hvis noen kan si meg hvor jeg kan finne det så hadde det vært fint bare si meg adressen jeg kan gjerne laste ned Beta utgaven av Lindows gratis også. Du har tydeligvis ikke lest Retningslinjene. F.eks. #5 Som du sikkert vet er ikke Londows gratis.... Men trenger du info gå hit: http://www.lindows.com Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei Solaris! Vel,det var/er ein sneak prewiew det er snakk om regner eg med.. Lindows er ikkje komt i ein "ferdig" versjon endå trur eg..Ein del blir hevda på grunn av twisten mellom selskapet og Microsoft.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå