Mushaboom Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ah, nå venter jeg på den testen..! Vil det bli bedre kjøling hvis man setter inn en ekstra radiator? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Ah, nå venter jeg på den testen..! Vil det bli bedre kjøling hvis man setter inn en ekstra radiator? finnes det en logisk forklaring på det tror du? Jeg skal si det for deg, så du slipper å overbelaste hjernen. ja det blir bedre kjøling Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) finnes det en logisk forklaring på det tror du? Jeg skal si det for deg, så du slipper å overbelaste hjernen. ja det blir bedre kjøling Tenkte kanskje pumpen elns ikke ville klare to -da ville det blitt dårligere kjøling Men er det snakk om mange grader eller bare 1-2c ? Endret 8. mars 2004 av suzze Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Har dessverre ikke noen oversikt over det. Det er viktig å ha et godt sammenligningsgrunnlag, og pr. i dag er det lille vi har plassert på testbenken i Narvik. Narvik faktisk... Lenke til kommentar
Novec Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Yup, det er der Yummy og Espen holder til. En potensiell ny medarbeider bor også der oppe, så det er mulig vi klarer å få til en slags testlab der oppe. Who knows :-) Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) finnes det en logisk forklaring på det tror du? Jeg skal si det for deg, så du slipper å overbelaste hjernen. ja det blir bedre kjøling Tenkte kanskje pumpen elns ikke ville klare to -da ville det blitt dårligere kjøling Men er det snakk om mange grader eller bare 1-2c ? nja, tror pumpen klarer det, hvor mange grader du tjener kommer jo an på hvilken radiator du tenker på... edit : litt mer enn 1-2 celsius ville jeg tro uansett radiator Endret 8. mars 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. mars 2004 Del Skrevet 10. mars 2004 Btw, Passer dette settet til AMD XP og n-force2+ FX5900 ? Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 hei! lurte på om dette kjøler greit nok på en amd xp 2500 og abit nf7-s.. vil dette passe til radeon 9600? funker det å ta av den store boksen og bruke det som innvendig radiator? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 31. mars 2004 Del Skrevet 31. mars 2004 Er det ingen som vet hvilke deler dette settet passer til? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 dette er det eneste som står : Cooler Processor kompatabilitet Pentium 4 - op til 3,6 GHz Celeron - op til 3,6 GHz Athlon XP - op til 3400+ Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 dette er det eneste som står :Cooler Processor kompatabilitet Pentium 4 - op til 3,6 GHz Celeron - op til 3,6 GHz Athlon XP - op til 3400+ Nei tuller du? Trengte litt mer info enn det jeg kunne finne hos It-butikken da.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 har nå bestilt settet.. @ ballemann: veldig informativt det der Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 1. april 2004 Del Skrevet 1. april 2004 har nå bestilt settet.. @ ballemann: veldig informativt det der hehe, i know men gi oss temps når du har testet det da Lenke til kommentar
diversity Skrevet 2. april 2004 Del Skrevet 2. april 2004 har nå bestilt settet.. @ ballemann: veldig informativt det der hehe, i know men gi oss temps når du har testet det da yes.. det skal jeg gjøre... men var det ikke noen her inne som hadde dette settet og som har lyst å dele litt informasjon..? Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 men var det ikke noen her inne som hadde dette settet og som har lyst å dele litt informasjon..? jeg tror jeg leste her i sted at Sakari46 hadde kjøpt det.. + at novec sier det skal testes Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 3. april 2004 Del Skrevet 3. april 2004 men var det ikke noen her inne som hadde dette settet og som har lyst å dele litt informasjon..? jeg tror jeg leste her i sted at Sakari46 hadde kjøpt det.. + at novec sier det skal testes Om dere leser 1 post i denne diskusjoen så finnes det en link til dansk overkloking.dk hvor det er en grei test av utstyret etc.. Lenke til kommentar
diversity Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 har nå kjøpt og installert dette... ligger på 43 grader cpu og system 27.. dette er idle Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 har nå kjøpt og installert dette... ligger på 43 grader cpu og system 27..dette er idle Med "vanlig" plassering av radiatoren? Lenke til kommentar
aeinstein Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 Det var da MER enn nok på CPU syntes jeg.... eller? Lenke til kommentar
Hybrid_g33k Skrevet 6. april 2004 Del Skrevet 6. april 2004 (endret) Skriver meg på listen over de som er intressert i å vite hvilke deler dette settet passer til (dvs åssen grafikkort, går det på mitt R9600XT?)... Edit: Etter å ha lest testen på den danske siden, sitter jeg igjen med et inntrykk av at det var like bra kjøling på CPU som boxed viften til P4. Etter det jeg har hørt så er denne viften ganske så bra...og det går å overklokke litt med den. Dvs at man kan få middels/god luftkjøling ytelse uten støyen, noe som er intressant... Noen som vet hvis dette stemmer? Endret 6. april 2004 av Hybrid_g33k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå