Gå til innhold

Billig vandkøling

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
finnes det en logisk forklaring på det tror du? Jeg skal si det for deg, så du slipper å overbelaste hjernen. ja det blir bedre kjøling :p

Tenkte kanskje pumpen elns ikke ville klare to

-da ville det blitt dårligere kjøling :p

Men er det snakk om mange grader eller bare 1-2c ?

Endret av suzze
Lenke til kommentar
finnes det en logisk forklaring på det tror du? Jeg skal si det for deg, så du slipper å overbelaste hjernen. ja det blir bedre kjøling :p

Tenkte kanskje pumpen elns ikke ville klare to

-da ville det blitt dårligere kjøling :p

Men er det snakk om mange grader eller bare 1-2c ?

nja, tror pumpen klarer det, hvor mange grader du tjener kommer jo an på hvilken radiator du tenker på... :roll:

edit : litt mer enn 1-2 celsius ville jeg tro uansett radiator :p

Endret av ballemann
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
men var det ikke noen her inne som hadde dette settet og som har lyst å dele litt informasjon..?

jeg tror jeg leste her i sted at Sakari46 hadde kjøpt det.. + at novec sier det skal testes :w00t:

Om dere leser 1 post i denne diskusjoen så finnes det en link til dansk overkloking.dk hvor det er en grei test av utstyret etc..

:thumbup:

Lenke til kommentar

Skriver meg på listen over de som er intressert i å vite hvilke deler dette settet passer til (dvs åssen grafikkort, går det på mitt R9600XT?)...

Edit: Etter å ha lest testen på den danske siden, sitter jeg igjen med et inntrykk av at det var like bra kjøling på CPU som boxed viften til P4. Etter det jeg har hørt så er denne viften ganske så bra...og det går å overklokke litt med den. Dvs at man kan få middels/god luftkjøling ytelse uten støyen, noe som er intressant... Noen som vet hvis dette stemmer?

Endret av Hybrid_g33k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...