Bever'n Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg er på utkikk etter ny bærbar og kom over denne hvordan i huleste klarer de å selge den så billig? er den jalla? hvis du skal ha samme specs på f.eks en siemens så blir den jo mye dyrere, lurer forresten på om det er mulig å bytte prossessor på denne etter hvert hvis behovet melder seg. kom gjerne med erfaringer! Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Synes ikke det der var spes billig. Snart år siden jeg kjøpte min laptop, p4 2,4ghz, cd-rw/dvd, 40gb disk os ... kosta meg 10k akkurat da. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Er ikke spesielt billig, synes alt over 10k er for dyrt for bærbar Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 se ukens tilbud på www.komplett.no synest den var billig jeg, har allt (bare 256 minne) Lenke til kommentar
Armalite66 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg er på utkikk etter ny bærbar og kom over denne hvordan i huleste klarer de å selge den så billig? er den jalla? hvis du skal ha samme specs på f.eks en siemens så blir den jo mye dyrere, lurer forresten på om det er mulig å bytte prossessor på denne etter hvert hvis behovet melder seg. kom gjerne med erfaringer! Ingen software medfølger. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 er jo en skrivebordsprosessor også... Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Desktop-prosessor=mye varme og sannsynligvis støy, tungt kjøleelement som igjen drar opp vekta (klumpen veier jo nesten 4 kg!). Dette er ikke en bærbar, men en flyttbar pc pga. vekta. Videre ser jeg at lader/strømadapter er listet opp som tilbehør med pris på kr.499,- av det leser jeg at denne ikke følger med i standardpris. Det har jeg i tilfelle ikke sett før, alle andre oppgir pris inkl. denne. Men bevares, maskina er verdt pengen hvis man skal ha den stående på bordet for det meste, selvfølgelig med forbehold på støynivået. EDIT: ...la merke til at den leveres uten operativsystem, det betyr at det fort drar på seg minst en tusing samt masse intallasjonsarbeid hvis du skal være ærlig, og bare arbeidet hvis du er en liten pirat eller bruker linux.. Endret 17. februar 2004 av Muffinman Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Videre ser jeg at lader/strømadapter er listet opp som tilbehør med pris på kr.499,- av det leser jeg at denne ikke følger med i standardpris. Det har jeg i tilfelle ikke sett før, alle andre oppgir pris inkl. denne. Norsk 220V strømforsyning/lader følger med Klikk for å bestille tilbehør: 12V strømadapter/lader kr. 499,- Jaja... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Videre ser jeg at lader/strømadapter er listet opp som tilbehør med pris på kr.499,- av det leser jeg at denne ikke følger med i standardpris. Det har jeg i tilfelle ikke sett før, alle andre oppgir pris inkl. denne. Den følger nok med, men det er mange fordeler med å ha to strømadaptere til laptopen, som du antakelig ikke oppdager før du har hatt to Derfor er det listet opp som ekstrautstyr. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Den har sikker ikke lang bateri tid, bråker som et udyr, og er ikke så veldig pen. Det som sakt en flytbar klump. Ikke en ordentlig bærbar maskin. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 når ble ikke medfølgende software negativt egentlig? hovedgrunnen er nok desktop CPU'en...en tilsvarende maskin med mobile CPU blir fort en 3000-4000kr dyrere.. Lenke til kommentar
Morpheus- Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 En jeg kjenner kjøpte en Elitegroup bærbar, det er vifte på strømforsyninga som bråker mer en en standard strømforsyning! PC'en også bråker så det holder, du kan jo altids kjøpe ekstern skjerm og tastatur og sitte i et annet rom men da er liksom vitsen med bærbar pc borte... Jeg vil IKKE anbefale den Elitegroup pc'en. Men den er relativt billig.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 vifte på strømforsyning på en bærbar??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 En jeg kjenner kjøpte en Elitegroup bærbar, det er vifte på strømforsyninga som bråker mer en en standard strømforsyning! PC'en også bråker så det holder, du kan jo altids kjøpe ekstern skjerm og tastatur og sitte i et annet rom men da er liksom vitsen med bærbar pc borte... Jeg vil IKKE anbefale den Elitegroup pc'en. Men den er relativt billig.. iBuddie? Lenke til kommentar
uNF Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 ibuddie xp strømforsyninga har vifte. skulle ha ny strømforsyning til ibuddie4'en min, men denne ble ikke lagd mer. Så jeg fikk en ibuddie xp strømforsyning. Gjett om jeg ble arg! Gudskjelov fikk jeg loddet den gamle så jeg sendte ibuddie xp strømforsyningen tilbake Lenke til kommentar
zarion Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 zepto har jo bærbare pc'r med centrino som begynner på 8000 kr som er meget gode.. Lenke til kommentar
kaldt Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 "En jeg kjenner kjøpte en Elitegroup bærbar, det er vifte på strømforsyninga som bråker mer en en standard strømforsyning" Legg merke til at det er en desktop erstatter ja. En elitegroup notebook, med mobile prosessor er meget stillegående. Den typen er å anbefale fra mitt synspunkt. Lenke til kommentar
johndoe144 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 zepto har jo bærbare pc'r med centrino som begynner på 8000 kr som er meget gode.. Jasså, hvilken modell er så det?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 zepto har jo bærbare pc'r med centrino som begynner på 8000 kr som er meget gode.. Neh, det finnes vel ikke noen plass engang. Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Grunnen til at jeg vurderer elitegroup pc`en er at den har et radeon 9000 grafikkort, jeg vil ha litt spillytelse i hvertfall, integrert er ikke noe for meg altså.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå