Noooo Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg har 2.4ghz P4, 512ram, 128mb ATI 9600xtSkal jeg kjøre på full gfx? Synes det lagger uansett hva jeg setter det på:\ Jeg har 2.4ghz P4, 512ram, 128mb ATI 9600xtSkal jeg kjøre på full gfx? Synes det lagger uansett hva jeg setter det på:\ Går ikke å köre på full gfx med 1 GB ram og ATI 9800 PRO heller så max gfx er ikke å anbefalle. pröv å bytt gfx drivere til Omega så kan det hjelpe litt. ta av shadows og namn på NPC'er så skal du komme opp i rundt 20FPS (spillet capper på 29) Lenke til kommentar
TRS Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 er vel ikke mye vits i og begynne en slik template nå ettersom de skal fjerne defence stacking ved neste publish? Det er vell ikke noen som vet hva neste publish kommer å gi men ha 1 range og en melee skill kommer till å väre det som er best. du må ha muligheten till å sloss på mer enn ett sett. Vi får se når neste publish kommer men jeg tror i allefall TKA og rifleman vil väre bra /shela på wonderhome greit nok men de sa nå en liten stund før publish 6 at de skulle fjerne defence stacking så når de ikke gjorde det i publish 6 så er jeg nesten sikker på at det kommer i publish 7 Selvfølgelig kan jeg ta feil, vi får bare vente og se. Det som foresten er mest "hot" nå for tiden er Rifleman/CM (Combat Medic) etter hva jeg har sett Lenke til kommentar
zr4th Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Noen som har noen gode tips til å få orden på økonomien min? Og hvis noen har en liten guide til artisan-weaponsmith\armorsmith let me know :| Lenke til kommentar
SirAthos Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) Hei har begynt med Starwars Galaxies jeg også, og jeg lurte på om noen kunne hjelpe meg inne i selve spillet, finne ut av ting og sånn? Og jeg aner ikke hva jeg skal være!!! Endret 23. mars 2004 av SirAthos Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 24. mars 2004 Del Skrevet 24. mars 2004 Hvis du spiller på Eclipse kan jeg hjelpe deg litt. /tell Barclay Lenke til kommentar
SirAthos Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Ja, jeg spiller på Eclipse, Bestine på Tatooine. e-mail og MSN accounten min er [email protected] Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Å joine en PA er alltid en god idè. Se første del av tråden og sjekk sign. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå