JenkaRiPS Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Er det noen som vet om makshatigheten en cd kan brennes i styres av brenner sw eller firmwaren i brenneren? Er det eventuelt et program som kan overstyre dette? Har noen gamle cd'er som er opptil 12x, men skulle gjerne brent disse i høyere hastighet. Alle 16x plater jeg har prøvd til nå (SmartBuy, Samsung og Kodak) fungerer fint på 24x. -- Tommy H. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Quote: JenkaRiPS skrev (2002-03-18 11:08):Er det noen som vet om makshatigheten en cd kan brennes i styres av brenner sw eller firmwaren i brenneren? Er det eventuelt et program som kan overstyre dette? Har noen gamle cd'er som er opptil 12x, men skulle gjerne brent disse i høyere hastighet.Alle 16x plater jeg har prøvd til nå (SmartBuy, Samsung og Kodak) fungerer fint på 24x.--Tommy H. Skal da gå an å brenne 12X plate på 24x...i det verste fall så mister kanskje 1 plate eller.no Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Saken er at både i Nero og EasyCD får jeg opp 12x som maks med disse platene. Har ikke hatt problemer med noen andre enn disse. Er forresten 74min Kodak-cd'er det er snakk om, men det er vel egentlig ikke så veldig relevant.. -- Tommy H. Lenke til kommentar
jason Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Huk av for at Nero ikke! skal finne maksimun speed. (determine maximum speed), dette finner du under "new compilation" "burn" Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 19. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2002 Quote: On 2002-03-19 03:23, jason skrev:Huk av for at Nero ikke! skal finne maksimun speed.(determine maximum speed), dette finner du under "new compilation" "burn" Hmm, har faktisk heller ikke huket av der. Vil fortsatt ikke mer enn i 12x...merkelig.. Vel, kan vel overleve med å brenne disse cd'ene på 12x :smile: -- Tommy H. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå