lavizh Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hørt rykter ang. dette, noen som kan komme med en konkret pålitelig kilde? Prøver å finne litt info, men sliter litt :/ Edit : Vet Kvalito har vært i hardt vær siden de starta opp, har selv hatt mye problemer med Kvalito, veit andre har det også. Og jeg er veldig glad at alt ordnet seg opp, men et mer surrete selskap skal du lete lenge etter. Endret 17. februar 2004 av lavizh Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Vi får nok se i morgen, men jeg håper virkelig dette er sant. Endelig kvitt dette ****skapet. Lenke til kommentar
magnus99 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hørt rykter ang. dette, noen som kan komme med en konkret pålitelig kilde? Hehe! Tålmodighet er en dyd.... Sjekk www.adressa.no i morra tidlig, ligger nok der.... Mange som er spente nå. Jeg VET at det stemmer, snakket med mange de siste timene, bl.a. tidligere ansatte. Men det blir nok ikke bekreftet før solen står opp! JEG sover ihvertfall meeeget godt! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvis dette er sant, og det kommer ut i morgen, vil jeg sove ekstremt godt natt til Onsdag. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Jepp, ender nok opp på www.vg.no også i morgen tidlig Lenke til kommentar
magnus99 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Vekte en kompis av meg som har adsl fra kvalito, jeg tipsa han tidligere i dag om at dette var på gang. Han snakket med VÅR VENN kaj, som ba han finne seg en annen leverandør. Han forsøkte å ringe trondheim kontoret, som var stengt. Ringte deretter til Direct Connect og fikk bestilt linje, de lovte han skulle komme opp tirsdag (bedriftskunde) Men kvalito er ikke ute av nett as of now. Jeg skal ihvertfall ringe han advokaten jeg fikk navnet på i dag om det ikke står noen steder bekreftet i morra! Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det er nok bare den gamle konkurs saken med Kvalito Web som har kommet litt til live igjen. De slo konkurs et underselskap de hadde og den pdf fila har nå vandret litt rundt. Men om det skulle være selve kvalito som var konk så hadde ikke jeg lagt meg ned og gråte Lenke til kommentar
Gjest Slettet-rXRozPkg Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) http://www3.brreg.no/oppslag/kunngjoring/h...verdi=979849923 For de som ikke orker å åpne linken : Ved Trondheim Tingrett er det åpnet konkurs i boet til: Navn/firma: Kvalito IT AS Organisasjonsnummer: 979 849 923 Adresse: Olav Tryggvasons gt. 48 7011 TRONDHEIM Bransje/stilling: Konsulentvirksomhet tilknyttet system- og programvare Konkurs åpnet: 16.02.2004 Endret 17. februar 2004 av Slettet-rXRozPkg Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hmm, jeg har en ventrilo server hos dem, avvikler dem driten helt, eller er det mulig og beholde serveren? Lenke til kommentar
svalset Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg har selv ikke kvalito.. men det hadde vært deilig å få bort dette selskapet.. !!! er det hele selskapet som ryker eller?? hva skjer med de som har adsl der?? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 jeg har selv ikke kvalito.. men det hadde vært deilig å få bort dette selskapet.. !!! er det hele selskapet som ryker eller?? hva skjer med de som har adsl der?? http://www.digi.no/php/art.php?id=100029 Lenke til kommentar
tibbs Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kvalito konkurs.... Hurra !! Hva kan vi gjøre for at Telenor lider samme sjebnen? Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Kvalito konkurs.... Hurra !! Hva kan vi gjøre for at Telenor lider samme sjebnen? Jeg tror de er bedre sikret =) Lenke til kommentar
T2000 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Fra Computerworld: "Det er åpnet konkurs i boet til Trondheims-bedriften Kvalito IT. Rundt 25 ansatte blir berørt av konkursen. Fylkesskattekontoret var kreditoren som satte ned foten." http://www.computerworld.no/index.cfm?fuse...00A70B61CE72EFD -TD- Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Derfor de ringtre fra Kvalito hit til jobben i stad. Skulle ikke snakke med meg så... Lenke til kommentar
klb Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Endelig, skal bli godt å bli kvitt dem. Noen som vet om alle cs serverene dem har blir tatt ned med en gang eller om de blir flyttet over til noen andre da? Moro hvis så mange war servere går ned *hate kvalito* Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kundene sikret Han understreker at kundene ikke trenger å frykte at de ikke får levert tjenestene. Konkursboet er forpliktet til å drive selskapet videre inntil det kommer en kjøper av boet. Fra digi.no Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 tja hvordan funker dette egentlig? de har vel fortsatt lov til å drive adsl osv fra sine datterselskaper eller? så lenge ikke de er stengt betyr det vel ikke kroken på døra forløpig? har en mistanke om at herr toftner ikke gir seg så lett, kvalito er nok kommet for å bli, men forhåpentligvis får de en mer seriøs ledelse Lenke til kommentar
zecco Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Finner ny ADSL ISP akkuratt NÅ... å kommer det regning på brutt bindingstid så får dem den i retur... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå