Fragletrollet Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg mekka en heksegryte på en fest, vin, saft, rusbrus og absolutt sitron. helt jævlig Også kjent som "fjortismiks" Eller take what you can get Lenke til kommentar
trMaG Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) lake til rakørret.. noen som har vet hvordan det lukter? slik smakte det! mag Endret 18. februar 2004 av trMaG Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg mekka en heksegryte på en fest, vin, saft, rusbrus og absolutt sitron. helt jævlig Også kjent som "fjortismiks" Eller take what you can get Jepps, typisk "ta litt av hver flaske i pappas barskap, for da merker han det ikke"-miks osv. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Ikke si du aldri har gjort det før! Gjorde det en gang da jeg var 13 eller noe... uff! Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg mekka en heksegryte på en fest, vin, saft, rusbrus og absolutt sitron. helt jævlig Også kjent som "fjortismiks" hehe,du kan godt si det. jeg hadde litt lite sprit igjen, så fant jeg noe vin hos han jeg var på fest hos. jeg var temmelig full når jeg mekka heksegryta Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 "heksegryte".. heh Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) hvis noen spør Kristoffer Schau om dette her, så er jeg ganske sikker på at han vil si Surstrømminglake (hint: nrk.no -> nett-tv -> upunkt -> petre -> karate) Endret 18. februar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
ratata Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 det var vel kiwi vin... helt jævlig! etter det, har aldri drukket vin; bare jeg kjenner lukten får jeg lyst til å spy. men... øl er for menn, vin er for pyser Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå