Exeter Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det var en "godtetime" MANGE år siden, jeg fyllte vann og såpe på en 1,5 L brus flaske å risat godt. Hva er dette sa han. Det er bare skum fra brusen sa jeg, så drakk og spydde han.... morro. Sikkert ikke godt. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 JObber på en radio her, radio rjukan:) Der har vi en gang i uka prøvesmaking av fryktelige ting. Får prøvd meg på en del fryktelige ting der, men det verste jeg har smakt har vært utenom "radioaktivitet". Tok feil glass på en fest for et par uker siden og helte i meg et par slurker "sprit". Eneste som var litt kjipt var at det glasset var blitt brukt som både askebeger og som spytteglass for snuserene... Kan med sikkerhet meddele dere at noe verre skal man lete lenge etter... 70% absinth er heller ikke å anbefale for de med sensitiv gane... Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Drakk et stort glass med tabasco, ketchup, melk, hornsalt, vann, tran, masse krydder osv Sånn macho test hos en kompis. Fytti F***, smakte helt pyton! Så lagde jeg et glass med rømme, tran, saft osv til kompisen min, mye verre Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hmm, har smakt absinte før, smaker ikke det som minte a? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jo absint er nå ikke så gale..synes jeg da.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ett ord: R A K I ! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Tja... Cola Light og 96% noen? Og da snakker vi skikkelig teknisk sprit fra nærmeste universitet og daff Cola Light Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Innvielsesdrikken for russedåpen.. tyrker, whiskey, sprit, øl, og bananlikør. Så rett og slett jevli og smakte enda verre. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) vet ikke hva det heter, men sånn drit som man må drikke før man skjekker om man er allergisk mot melk. Er det noen som har tatt den testen? det smaker dritt, edit : jeg var allergisk btw Endret 17. februar 2004 av ballemann Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Cola og Sprit = Er du gal mann! Captain Morgans Spiced Gold (rom) eller J&B (whiskey) med cola er jo såååå godt! Du må bare lære deg å blande riktig... Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Det verste jeg har drukket må vel være hjemmebrent blandet med appelsinjuice. Det er ikke godt. Men det verste jeg har smakt på er destillert spylerveske m/brekkmiddel (en kompis påstod det var vanlig sprit). Fy f... brekninger i en halv time. mvh Pantera Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Tran. hehe, husker jeg så ett innslag på Norge Rundt en gang, fra en tranfabrikk. Sjefen presterte faktisk å ta ett krus, fylle det med kokende tran og drikke hele kruset. Lenke til kommentar
Mello Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Siste dagen på u.skolen, fest på nærtliggende strand, venn uten penger som snylta alkohol av faren. Innhold i flasken; Whiskey Aquavit Cognac Vodka + blandevann, Sprite Herregud så forferdelig Jeg smakte jo på det uten å vite hva det var, han sa det var godt så :/ Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Vann som noen har spyttet oppi (det fikk jeg vite midt i slurken). Ugh. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg mekka en heksegryte på en fest, vin, saft, rusbrus og absolutt sitron. helt jævlig Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg må nok også legge til at aprikos øl er helt forferdelig Men det kommer jo fra e som egentlig ikke liker øl da! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Tran. Så ett liknende innslag hvos Vegard Ulvang tok en Diger Øse varm tran og helte nedpå med ett smil om munnen mens han nikkende presterte å si "mmmmm" Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 jeg mekka en heksegryte på en fest, vin, saft, rusbrus og absolutt sitron. helt jævlig Også kjent som "fjortismiks" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå