Gå til innhold

Verste du har drukket


Anbefalte innlegg

Hva er det verste dere har drukket?

Jeg var hos en kompis for noen uker siden, han laget noe "mudshake", det så ut som en koselig apettelig blanding av diarè (ord må sendes til norsk språkråd og fornorskes snarest!) og gjørme.

Jeg skulle ha tatt bilde av den.. Det må ha vært alkoholen (selv om det var svært lite av den) i drikken som gjorde at jeg fikk det ned idetheletatt. Vi var flere kompiser som lekte macho om å tørre å drikke det, de fleste nøyde seg med lukten, noen tok en liten sipp og jeg drakk hele glasset :D

Før det drakk jeg en flaske farris, spiste noe twix og en stor pose smash. Gjett om jeg var kvalm.

Jaja, mudshaken var en slags blanding av sjokomelk, rusbrus og noe mere kompisen min ikke ville si hva var, den var klumpete og ekkel, når jeg hadde drukket opp lå det ett 1cm tykt lag med noe ikke-flytende stoff igjen på bunnen.. Drikken smakte ikke så ille faktisk, men klumpene var helt jævlig :wow:

Jeg blir kvalm bare jeg tenker på den mudshaken igjen :scared::cry:

 

Edit, Jeg må fortelle en til ting :yes:

For lenge siden glemte jeg å blande vann i saften, jeg fylte ett glass med konsentrert saft (ja, jeg suller mye) - og drakk halve greiene før jeg oppdaget glippen. Den saften kommer som nr. 2 på listen min.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1) Melk og saft... :wow:

2) Et halvt glass med gammel melk (med klumper)

3) En blanding av eddik, ketchup, majones og diverse (de lurte meg til å tro at det var alkohol)

 

Kommer ikke på så særlig mye mer..Men sånne opplevelser sitter... Drikker for eksempel aldri melk eller saft...Eller noe som jeg ikke har laget selv..

Lenke til kommentar

en fin fin blanding av sylteagurg saft, rødbete saft, 2 dager gammel taco kjøttdieg, melk, oboy, cola, en god dose hornsalt, saft og en hel del annet flytende man finner på kjøkkenet. Kjøres kraftig i kjøkkenmixer noen minutter, drikkes iskald ;) Drikken var rød og nokså tyktflytende og smakte pølse med lugg.

Lenke til kommentar

sambucca er jo godt. Hva er det med meg og å like sprit himkok fanatikere ikke liker?

 

Du drikker himkok og liker ikke sambucca, andre som drikker himkok liker ikke raki. Jeg liker både sambucca og raki, men holder meg langt unna himkoken. Nå kan jo raki defineres som tyrkisk himkok, men WTF. Det smaker MMMM.

Lenke til kommentar

Hmm,må vel være da jeg drakk 1L STERKVIN (22%) m/jordbærsmak.

Det anbefaler jeg ikke.

Dagen etter var helt j æ v l i g, den spisse jordbær smaken/lukten var overalt.

 

Drakk et melkeglass med 96% drue (helt rent) for et par måneder siden.

Ble lurt trill rundt om at det var 40% i glasset.

Videre på den festen sovna jeg i et skap.

Hehe

Lenke til kommentar

Det værste... hmm... Må være appelsinsaft, eller gammel melk...

 

Lurte en idiot til å drikke ett glass med melk en en gang, so sier du, hehe... Hadde helt oppi en haug med tabasco :p

 

Han holdt på å daue :D Beste jeg har sett, det spruta spytt ut av kjertlene i munnen hans... På miniLAN hjemme hos meg forresten :D

 

BTW! Fyren kan dø nå takk, he is an asshole :realmad:

Lenke til kommentar

Hehe Darkness :D

 

 

 

Det værste jeg har drukket må være gjeite melk :scared: Det er noe av det værste jeg har smakt...Drakk en liten kartong med det (veddemål)... En annen gang da vi var på konfirmasjons leir så hadde de en manndoms prøve da... Den bestod av at 2 voksne barberte seg, vaska kroppen, pusset tennene og alt mulig i samme vannet... Også drakk jeg et glass av det vannet :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...