kris_a50 Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Jeg får ingen lyd i Max Payne. Har en integrert Direct Sound AC97 audio lydbrikke, og kjører W98. Lyden funker på de fleste andre spill jeg har (men ikke alle) Noen forslag til hvordan jeg kan løse dette problemet, for Max Payne uten lyd er ikke gøy... Kris Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 MaxPayne suger litt på lydsiden... Har du nyeste drivere? Kan også foreslå at du prøver et annet operativsystem, eventuelt at du kjøper deg et nytt lydkort... Lenke til kommentar
toriamos Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Jeg hadde et Aureal Vortex kort - null lyd i Max Payne. Skifta til Creative live player - da kom det lyd gitt. Lenke til kommentar
cpy Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Har du sjekka ledninga, strøm høytaleren........først. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 19. mars 2002 Del Skrevet 19. mars 2002 Finnes det noe sted der man kan få proff lydhjelp til MaxPayne? Syns det burde vært en sound-setup-del der... Sånn at man kunne velge høyttaler-setup og volum på hver høyttaler og sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå