Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

NGT problemer...


Anbefalte innlegg

Sjekk dette a':

 

multiping_screendump.jpg

 

Sånn har det vært nå siden midten av forrige uke! Hvert 6'e minutt eller så mister jeg forbindelsen med omverdenen i noen sekunder, nok til at spill kobler av, msn kobler ned, downloads stopper, osv... Sinnsykt irriterende. Mailene til NGT forsvinner ut i det store intet, med ikke annet enn et høflig (?) automatisk svar om at de registerer at jeg kan sende mail, tilbake... :angry:

 

Noen som har hatt/har samme problem? Og funnet en løsning på det? :dontgetit:

 

"Hva skjer a'??" ;)

 

--

idea-l

Endret av iDEA-L
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva sa NGT når du ringte til dem og forklarte problemet da?

 

Har du ikke gjort det i det minste burde du ikke komme her og klage ;)

Vel, jeg forsøkte å ringe... Men da jeg hadde stått som nummer 47 i køa i 5 minutter, konkluderte jeg med at NGT sikkert heller ville ha mail som de kunne svare på i ro og mak... ;) Det var på torsdag...

 

Og klage kan jeg komme her å gjøre uansett. :thumbup: Fælt så touchy folk er så snart det kommer kritikk om NGT. :)

Lenke til kommentar
Hva sa NGT når du ringte til dem og forklarte problemet da?

 

Har du ikke gjort det i det minste burde du ikke komme her og klage ;)

Vel, jeg forsøkte å ringe... Men da jeg hadde stått som nummer 47 i køa i 5 minutter, konkluderte jeg med at NGT sikkert heller ville ha mail som de kunne svare på i ro og mak... ;) Det var på torsdag...

 

Og klage kan jeg komme her å gjøre uansett. :thumbup: Fælt så touchy folk er så snart det kommer kritikk om NGT. :)

Selv om det er lettere å sende en mail, vil du nok komme lengre i å løse problemet ditt om du ringer dem, og venter til de svarer...

 

Regnet nesten med at du hadde gjort dette før du legger ut klage her.... :roll:

Endret av Calm
Lenke til kommentar
Fælt så touchy folk er så snart det kommer kritikk om NGT. :)

Nåja, jeg er alltid så touchy når folk kommer her med spørsmål de heller burde stilt rett til butikk/leverandør :)

 

5min er forresten UTROLIG lite å stå i kø. Når du sitter i 20min og mer, da kan du begynne å syte - litt ;)

 

Nei, finn ut når kundeservice åpner og ring dit tidlig.

 

Gjennomsnittlig ventetid pr 17.02.2004 kl. 12:00:

 

I dag: 8 minutter

Siste time: 5 minutter

 

Som du ser er det ikke særlig mye kø nå :)

Lenke til kommentar

Den ventetid-statistikken gjelder vel bedriftskunder? Den stemte ihvertfall ikke da jeg ringte. 5 minutter er lite ja, men da jeg ikke hadde hoppet ett hakk frem i køen, og det var en haug foran meg, så brukte jeg litt enkel mattematikk..

 

Men, da legger vi telefon-debatten død. :D Det jeg lurte på var:

 

"Noen som har hatt/har samme problem? Og funnet en løsning på det?"

 

Og håpet på svar som f.eks "Det skyldes støy på linja, ngt må fikse" eller "du må gjøre sånn og sånn med routeren". Det andre er off topic...

 

--

idea-l

Lenke til kommentar

Går inn i andre uka med samme problem, er ikke noe med problem med ruteren, har nylig oppgradert til nyeste firmware.. Har sånn ca 8-9 kompiser på samme linja som meg i bergen, de alle sliter med samme problemene, utrolig irriterende.. Har sendt mail til de for 2 uker siden, ingen respons.. Telefon support? haha, no way..

Lenke til kommentar

Hvoirfor ikke telefonsupport da?

 

Herregud folkens, hvis dere ikke GIDDER bry dere nok med å få fikset linjene deres til at dere vil sitte kanskje 30min i telefonlø fortjener dere ikke bedre! En må da kjempe litt for hva en vil ha.

 

Dere vet forresten at det er vanlig standard blant de jeg har lest fra at hvis de har et problem med NGT, og NGT finner ut at det er en feil og fikser den - pleier dem å få en heftig hastighetsøkning i en periode som plaster på såret? :)

Lenke til kommentar
Problemet er vel at ngt ikke vet hva feilen er..

Ngt kan ihvertfall ikke vite hva det er når de ikke får beskjed om noe, sende mail til en ISP er ikke vits, de har sikkert tusenvis av mail i kø som de må tråkle seg igjennom.

 

Enig med de andre, hvis folk ikke gidder å vente i noen minutter i telefon kan de ha det så godt ;)

Lenke til kommentar

Voldsomt med entuiasme for nextgentel her da, bare på grunn av litt hastighets økninger de siste året å prisreduksjon så trenger ikke folk å ta av å forsvare dem i hytt å pine, prinsipp sak at jeg ikke orker å sitte i 30 min telefon kø med et ring kontantkort, trolig vil de ikke løse problemene uansett. Anyway er jeg langt ifra fornøyd med nextgentel å kunne skrevet 3 A4 sider om fakturatrøbbel å ustabil linje. Men skal sies at før jeg flyttet så var Nextgentel konge, var vel en av de første i bergen med linjen tenker jeg. Uansett blir det nok catch snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...