iDEA-L Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Sjekk dette a': Sånn har det vært nå siden midten av forrige uke! Hvert 6'e minutt eller så mister jeg forbindelsen med omverdenen i noen sekunder, nok til at spill kobler av, msn kobler ned, downloads stopper, osv... Sinnsykt irriterende. Mailene til NGT forsvinner ut i det store intet, med ikke annet enn et høflig (?) automatisk svar om at de registerer at jeg kan sende mail, tilbake... Noen som har hatt/har samme problem? Og funnet en løsning på det? "Hva skjer a'??" -- idea-l Endret 16. februar 2004 av iDEA-L Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg vet dama har hadt samme problem i Theim, snakker en del over MSN og det er ikke langt unna 6 min intervaler der heller, som oftest har det bare vært litt lag men i det siste blir hun logger helt av msn. så du er ikke alene Lenke til kommentar
iCar Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Kan dette være årsaken??? http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=208539 Åssen ngt router har du? Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 hadde noen sånne problemer jeg også tidligere for et par måneder siden, men i det siste har det funket glimrende.. har hatt pcen online 7døgn i strekk, bor i sandnes/stavanger område Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hva sa NGT når du ringte til dem og forklarte problemet da? Har du ikke gjort det i det minste burde du ikke komme her og klage Lenke til kommentar
iDEA-L Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Hva sa NGT når du ringte til dem og forklarte problemet da? Har du ikke gjort det i det minste burde du ikke komme her og klage Vel, jeg forsøkte å ringe... Men da jeg hadde stått som nummer 47 i køa i 5 minutter, konkluderte jeg med at NGT sikkert heller ville ha mail som de kunne svare på i ro og mak... Det var på torsdag... Og klage kan jeg komme her å gjøre uansett. Fælt så touchy folk er så snart det kommer kritikk om NGT. Lenke til kommentar
Calm Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Hva sa NGT når du ringte til dem og forklarte problemet da? Har du ikke gjort det i det minste burde du ikke komme her og klage Vel, jeg forsøkte å ringe... Men da jeg hadde stått som nummer 47 i køa i 5 minutter, konkluderte jeg med at NGT sikkert heller ville ha mail som de kunne svare på i ro og mak... Det var på torsdag... Og klage kan jeg komme her å gjøre uansett. Fælt så touchy folk er så snart det kommer kritikk om NGT. Selv om det er lettere å sende en mail, vil du nok komme lengre i å løse problemet ditt om du ringer dem, og venter til de svarer... Regnet nesten med at du hadde gjort dette før du legger ut klage her.... Endret 17. februar 2004 av Calm Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Fælt så touchy folk er så snart det kommer kritikk om NGT. Nåja, jeg er alltid så touchy når folk kommer her med spørsmål de heller burde stilt rett til butikk/leverandør 5min er forresten UTROLIG lite å stå i kø. Når du sitter i 20min og mer, da kan du begynne å syte - litt Nei, finn ut når kundeservice åpner og ring dit tidlig. Gjennomsnittlig ventetid pr 17.02.2004 kl. 12:00: I dag: 8 minutter Siste time: 5 minutter Som du ser er det ikke særlig mye kø nå Lenke til kommentar
iDEA-L Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Den ventetid-statistikken gjelder vel bedriftskunder? Den stemte ihvertfall ikke da jeg ringte. 5 minutter er lite ja, men da jeg ikke hadde hoppet ett hakk frem i køen, og det var en haug foran meg, så brukte jeg litt enkel mattematikk.. Men, da legger vi telefon-debatten død. Det jeg lurte på var: "Noen som har hatt/har samme problem? Og funnet en løsning på det?" Og håpet på svar som f.eks "Det skyldes støy på linja, ngt må fikse" eller "du må gjøre sånn og sånn med routeren". Det andre er off topic... -- idea-l Lenke til kommentar
knutie Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 grr. har oppgradert til charlie 1500. nå faller jeg av hele tiden også Lenke til kommentar
Arne_H Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Dette er hva som står på ngt's side: Driftsmeldinger Det er for tiden ingen rapporterte driftsforstyrrelser. Har ikke hatt problemer her. (Stavanger) Charlie 1500.... Lenke til kommentar
knutie Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Nå er alt stabilt igjen. Sikkert pga oppgraderingen ble gjort i dag Har aldri hatt problemer tidligere. Lenke til kommentar
Sicho Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Går inn i andre uka med samme problem, er ikke noe med problem med ruteren, har nylig oppgradert til nyeste firmware.. Har sånn ca 8-9 kompiser på samme linja som meg i bergen, de alle sliter med samme problemene, utrolig irriterende.. Har sendt mail til de for 2 uker siden, ingen respons.. Telefon support? haha, no way.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hvoirfor ikke telefonsupport da? Herregud folkens, hvis dere ikke GIDDER bry dere nok med å få fikset linjene deres til at dere vil sitte kanskje 30min i telefonlø fortjener dere ikke bedre! En må da kjempe litt for hva en vil ha. Dere vet forresten at det er vanlig standard blant de jeg har lest fra at hvis de har et problem med NGT, og NGT finner ut at det er en feil og fikser den - pleier dem å få en heftig hastighetsøkning i en periode som plaster på såret? Lenke til kommentar
knutie Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Problemet er vel at ngt ikke vet hva feilen er.. Lenke til kommentar
nVIDIAsucks Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg hadde samme problemet i fjor høst. Det ble løst ved at jeg fikk ny router Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Problemet er vel at ngt ikke vet hva feilen er.. Ngt kan ihvertfall ikke vite hva det er når de ikke får beskjed om noe, sende mail til en ISP er ikke vits, de har sikkert tusenvis av mail i kø som de må tråkle seg igjennom. Enig med de andre, hvis folk ikke gidder å vente i noen minutter i telefon kan de ha det så godt Lenke til kommentar
knutie Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Ngt har jeg vært i kontakt med over mail og telefon. Syntes ngt har blitt raske på å svare på mail. sendte en i natt, fikk svar nå. Lenke til kommentar
ATI TwEaKer Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hmm, Tydligvis mange som har problemer med dette inkl meg selv! Problemet fikset seg da jeg oppgraderte firmwaren på routern! Lenke til kommentar
Sicho Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Voldsomt med entuiasme for nextgentel her da, bare på grunn av litt hastighets økninger de siste året å prisreduksjon så trenger ikke folk å ta av å forsvare dem i hytt å pine, prinsipp sak at jeg ikke orker å sitte i 30 min telefon kø med et ring kontantkort, trolig vil de ikke løse problemene uansett. Anyway er jeg langt ifra fornøyd med nextgentel å kunne skrevet 3 A4 sider om fakturatrøbbel å ustabil linje. Men skal sies at før jeg flyttet så var Nextgentel konge, var vel en av de første i bergen med linjen tenker jeg. Uansett blir det nok catch snart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå