Bandidos-Pelle Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Har, sammen med et par kamerater, mekka sammen en liten test-film. Det er en film, helt uten mål og mening, vi skulle bare teste effekter. Jaja, vil bare ha tilbakemeldinger! Streamet, som alltid! Nå, hva synes dere? EDIT: Se denne istedenfor! Denne er mye bedre! Snurr film! Endret 18. februar 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Først må jeg bare si jeg lo godt av topic-tittelen.. morsom den EKKEFT! Nytt norsk ord! Men filmen var vellaget den! Jeg må si dere mestrer dataen veldig godt til å være så unge dere er. Jeg selv begynte ikke med video og redigering før jeg var 19, og i dag ser jeg på meg selv som en 22-åring med ekstremt stor kunnskap innen media generelt egentlig. Dere har altså kommet veldig langt allerede! Veldig heldig! Sånn helt rett utfra skallen: -sverdene var OK -stikkflammene var skikkelig dårlige -filmmusikken sto overhodet ikke i stil med den ablegøyeaktige stemninga i filmen, altfor alvorlig. -Slow motion er kult det, men det må brukes fordi filmen krever det, ikke fordi det er kult... om du skjønner Tips til stikkflammer: Dette er ikke særlig vanskelig.. Bare tegn selv en stikkflamme i et hvilket som helst tegneprogram. Jeg har funnet ut at en svart bakgrunn ofte virker bedre enn blå (luma key vs bluescreen) Og "key" vekk bakgrunnen i favorittredigeringsprogrammet ditt, for så å legge på en blur av en hvilken som helst slag.... Det ser virkelig ekte ut! Ha heller ikke en stikkflamme per frame video, ha heller annenhver.. Har dere brukt AlamDV? Hvis ikke bør dere kikke på www.alamdv.com - det er et program som lager effekter av den typen dere digger tror jeg. Lykke til videre! Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Har brukt AlamDV Uansett, takker for saklig respons. Ja, har allerede endret sangen i råmateriale, så da kan du si hva du synes om den senere, for da legger jeg den ut. Når det gjelder slow-motion, ble dette brukt da scenene er så korte. Vi gjorde det for gi seèren større mulighet for å se hva som skjer. Ellers takk for et flott innlegg. Skal se hva jeg kan få fikset av det elementære... Endret 17. februar 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Til å være så "unge", som Ursa sa, er det greit nok, men bra var det ikke. Men bare fortsett, dere blir utrolig mye bedre. Lenke til kommentar
comrad Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 For å være helt ærlig ble jeg ikke særlig imponert over filmen, men synes effektene var kule! Håper noen av dere tar en titt inn på siden min( +resten av gjengen ) sin internett side og ser noen av filmene våre! De er ikke fylt med så mye effekter, men noen av de er faktisk ganske stilige! Anbefaler sterkt fotball filmen! http://ibsenart.mine.nu Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 comrad: har dere noen mulighet for å sette opp opplastingshastigheten fra ibsenart sine hjemmesider? Det tar ca 90 min å laste ned med 40 kbps som maks (på den filmen på 60 MB) Lenke til kommentar
allyse Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 For å være ærlig syntes jeg dette ikke var noe bra. Sverdene var dårlig lagt på (har selvfølgelig glemt hva det heter å legge på effekter), og muzzlen var ikke godt nok gjennomtenkt.. Se litt på et våpen skyte så forstår du hva jeg mener... Greit nok det er morsomt å mekke noe isammen på et par minutter, men prøv å bruke litt mer tid til dette. Trur dere vil lære mer av å legge på effekter manuelt slik som vi andre begynte. Men jeg veit programmet til Josh kan brukes mye bedre enn dette Hilsen Alfa og betatester av AlamDV Lenke til kommentar
comrad Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) comrad: har dere noen mulighet for å sette opp opplastingshastigheten fra ibsenart sine hjemmesider? Det tar ca 90 min å laste ned med 40 kbps som maks (på den filmen på 60 MB) Sorry! Da må jeg først krangle me fattern om bedre linje, noe jeg ikkje tror skjer før til sommeren iallefall! Men de små filmene våre er faktisk de beste Endret 20. februar 2004 av comrad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå