gul-tusj Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Er de kalde kathodene som 3dfxcool selger noe bra? Er de like bra som Sunbeam sine, eller er det Sunbeam? Lenke til kommentar
DaTa[SMuRf] Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 kjøpe ei pakke med 2 grønne dær å de lyste helt vilt funker bedre enn de sunbeam jeg har Lenke til kommentar
Fnygaa Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 De er bra. Lyser fint og sterkt. Anbefaler den blå (siden jeg har den selv). Lenke til kommentar
runeah Skrevet 3. mars 2004 Del Skrevet 3. mars 2004 jeg kjøpte for en stund siden 2 rød 30 cm. den ene lyste sterkt og godt. den andre så ut som en blanding rød/lilla heheh Senere kjøpte jeg en grønn rund en.. den lyser noe sykt!!! Lenke til kommentar
Ducklink Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Kathode-bruk ikke bøy\dra i ledningen eller mist den i bakken har opplevd begge deler. Min grønne tok jeg ut og satt inn igjenn da gløda det bare i enden og lukta svidd. Min UV rett i guvet på TG03 og da knakk den . Har også mistet PC i gulvet , men den merket ikke noe bortsett fra att feste på den døra forran CD-rom brønnene på chiftec`en knakk Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Ligg unna Ac ryan sine hvertfall. De lyser ganske bra men lydsensoren min gikk i stykker etter 3 dager. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Mora mi hivde en 6"x9" høyttaler på min ene katode en gang (de uten beskyttelse) Så klart rett før den skulle brukes igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå