MagE Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hei, jeg viste ikke helt hvor jeg skulle plaserer denne posten men de ble på søppel(moderator: flytt denne hvis den er feilplasert) jeg trenger et program som kan oversette bokmål til nynorsk, (slik at jeg kan skrive stilene mine på bokmål og så konvertere disse over til nynorsk og slippe bokmål feilene) vet noen om et slikt program? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Lærer vel ikke noe nynorsk av det? Bruk Word med stavekontroll du. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Programmet Nyno kan gjøre dette. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Programmet Nyno kan gjøre dette. takk jeg skal skifte til bokmå neste semester (jeg hate nynorsk) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Kanskje du først skal lære deg å skrive hovedmålet ditt riktig. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 1) alle kan slutte å kritisere i tråden. bruk rapport funksjonen hvis dere har problemer. det dere driver med her er uthenging. 2) jeg har redigert tittel og innhold VELDIG. det vil jeg IKKE gjøre igjen. skriv så det kan tydes senere 3) flyttes til programvare. Lenke til kommentar
Fjaslokt Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Om det programmet funker er skoleåret reddet ! Gi no feedback noen da.. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Programmet funker fett. Gikk selv opp fra 2- til 4 eler noe etter bruk med det. Det er derimot ganske ræva på grammatikk så når dfet har gått gjennom teksten din så du må huske på å sjekke etter selv Lenke til kommentar
MagE Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 jeg fant ut at det koster penger!! jeg skal kun bruke det ut dette semesteret, neste semester skal jeg skifte til bokmål men finner noen et lignede pogramm så motas det med stooor takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå