aog Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Noen som jan fortelle meg hvordan du tegner en "sjel"? sjel som i noe som går igjen i ørkenen og leter etter fred? hehe.. ja.. jeg har tenkt på dette en del, men fantasien sier bare "STOP!" dæven døtte meg te kule folk dåke e då.. hehe.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jauda, jeg hadde en slik skisse liggende i tegneblokka jeg Og, jauda, jeg scanna'n.. baare til deg PS: © meg, og skal heller ikke brukes av andre en meg... Håper det hjalp Endret 16. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
aog Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jauda, jeg hadde en slik skisse liggende i tegneblokka jeg Og, jauda, jeg scanna'n.. baare til deg PS: © meg, og skal heller ikke brukes av andre en meg... Håper det hjalp hehe.. joa.. du har skills man fatter ikke at folk klarer å tegne slik, men det er vel bare trening jeg får vel bare prøve å feile jeg da Endret 16. februar 2004 av aog Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 HalTan, du er sinnsyk i tegnern. ...ja, det vel i grunn alt jeg hadde å si Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jauda, jeg hadde en slik skisse liggende i tegneblokka jeg Og, jauda, jeg scanna'n.. baare til deg PS: © meg, og skal heller ikke brukes av andre en meg... <bilde> Håper det hjalp Meget bra det der Btw HalTan, kanskje ide å legge på et svakt "watermark" oppå tegningen og ikke bare sånn utenfor på det hvite området. Greit å gjøre det slik når du er redd noen skal grabbe kunstverket ditt Edit: bah, var ikke mening å vise bilde som del av quote Endret 16. februar 2004 av FuLu Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Takk Hadde ikke froventet såpass respons på en gjennomsnittlig mattetime-skisse FuLu: Neh, er en ubetydelig skisse uansett... EDIT: Singomongolum ( ), du har... eh... fiffig setningsbyggning og verb-bøyning :| Endret 16. februar 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Jeg Singomongolum? Du Halvtann? Er vel litt trøtt regner jeg med, og vi fra Fr.stad har vel aldri lært oss skikkelig norsk uansett BTW... kanskje jeg burde legge ut det jeg fant når jeg "ryddet" opp i harddisken her om dagen. Aner ikke når jeg skrev det, men litt morsom lesning var det jo Endret 16. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Ai ai ai... Skal jeg få det kallenavnet? Svar til HalTan... Måsabjønn Endret 16. februar 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 HalTan; Den var rå! Søk jobb til å tegne "concept art" hos en spillprodusent Lenke til kommentar
aog Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 HalTan; Den var rå! Søk jobb til å tegne "concept art" hos en spillprodusent Funcom tar sikkert i mot deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå