Gå til innhold

Problemer med Ram

Sir-Volcano

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nettop en Geil Value 512mb PC2700 (Med livvstidsgaranti) hos PSData, men etter jeg installerte den har jeg opplevd ustabilitet (maskinen restarter av seg selv). Jeg har bare denne ene minnebrikken installert. Jeg har prøvd å øke ram-volten til 2,7v og jeg har prøvd to forskjellige timings (2,5-6-3-3 og 2,5-8-3-3), men ingen av disse endringene hjelper. Det rare er at når jeg stiller ned minnefrekvensen til 266mhz, virker rammen helt stabil, men 333mhz (som rammen jo er lagd for) virker ikke. Noen ideer til hva jeg burde gjøre?

Endret av Sir-Volcano
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg kjøpte nettop en Geil Value 512mb PC2700 (Med livvstidsgaranti) hos PSData, men etter jeg installerte den har jeg opplevd ustabilitet (maskinen restarter av seg selv). Jeg har bare denne ene minnebrikken installert. Jeg har prøvd å øke ram-volten til 2,7v og jeg har prøvd to forskjellige timings (6-3-3 og 8-3-3), men ingen av disse endringene hjelper. Det rare er at når jeg stiller ned minnefrekvensen til 266mhz, virker rammen helt stabil, men 333mhz (som rammen jo er lagd for) virker ikke. Noen ideer til hva jeg burde gjøre?

Tja.. Det er ikke godt nok at de ikke funker som annonsert.

Benytt deg av enten reklamasjon eller livstidsgarantien du. (betingelsene for reklamasjon finner du i forbrukerkjøpsloven, mens betingelsene for livstidsgarantien finner du sansynligvis hos produsenten) Velg det som har best betingelser..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...