K.. Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg en disk i maskinen min som er delt i to deler. Den ene er formatert med NTFS og den andre med FAT32 Er det mulig og formatere disken med FAT32 over til NTFS uten å slette alt innhold? På forhånd takk Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Bruk Partition Magic og konverter til NTFS. Dette innebærer alltid en viss risiko for at data blir borte, men det er jo verdt et forsøk. (Personlig tar jeg alltid backup før jeg bruker PM... Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (Personlig tar jeg alltid backup før jeg bruker PM... Personlig bruker jeg ikke PM. Funker glimrende det også. Konvertering fra FAT32 til NTFS er ikke noe problem med Windows' innebygde verktøy. Lenke til kommentar
newsflash Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Start - run - cmd skriv: convert drive_letter: /fs:ntfs eks: convert D: /fs:ntfs Endret 17. februar 2004 av oifind Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Haha.. Sorry ass... var ikke helt våken da jeg posta... Tenkte at han skulle konvertere fra NTFS til FAT32. Det byr jo på større problemer. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Tusen takk for alle svar! Skal prøve litt nå snart så får vi se hvor det bærer! Lenke til kommentar
chrisege Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Dette Partition Magic, er det er gratisprogram? Hvor kan jeg da laste det ned? Hvis det ikke er gratis, hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Betroz Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Når man formaterer så sletter man innholdet ja... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Dette Partition Magic, er det er gratisprogram? Hvor kan jeg da laste det ned? Hvis det ikke er gratis, hvor mye koster det? http://www.symantecstore.com/dr/sat3/ec_MA...&CACHE_ID=39910 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå