DementedAlbino Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Vil gjerne ha en knapp som lar meg starte outlook express og en til msn i opera, slik som der er i internett explorer. Er dette mulig? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Vet ikke helt om dette virker, siden jeg ikke bruker Opera, men verdt et forsøk. Andre progs. i Opera Mvh Meg Lenke til kommentar
LuftWaffel Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 åpne standard_toolbar(1).ini i opera\profile\toolbar. Under [document toolbar] legger du: ButtonX, "OE"="Execute program, "msimn"," Bytt ut X med neste ledige knappnummer. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Men i opera er der jo en knapp som heter mail allerede, jeg vil at denne skal gå til outlook express, hva skriver jeg inn under der da? Fint om noen kan si hva jeg skal skrive på begge programmene jeg vil ha inn. Er der ikke et program som lar meg konfigurere slike ting på en enkelt og grei måte. Er ikke helt sikker på hva og hvor ting skal skrives inn i ini fila. Endret 17. februar 2004 av svortevik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå