bzzlink Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Siden FBI på NRK ikke ser så alt for mye galt i det drister jeg meg til å poste denne linken. http://nokiafree.org/free-nokia-unlock-codes/ Vet ikke om det er noen nyhet da men..... siden jeg akkurat har blitt nokia eier igjen etter langt fravær (forrige var 2110:)) god nyhet for meg ihvertfall. skudd i baugen for mumien.se ? Endret 16. februar 2004 av bzzlink Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Siden FBI på NRK ikke ser så alt for mye galt i det drister jeg meg til å poste denne linken. http://nokiafree.org/free-nokia-unlock-codes/ Vet ikke om det er noen nyhet da men..... siden jeg akkurat har blitt nokia eier igjen etter langt fravær (forrige var 2110:)) god nyhet for meg ihvertfall. Kjøpte du en låst 6600? Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 vet ikke om den er låst får den i posten om noen dager. Siden jeg ikke husket koden på visakortet mitt, måtte jeg bestille den på Siba.no Tele2 abb på kjøpet (møkka abb. men det er ikke jeg som betaler regninga, ville bare ha telefonen billig 2790:) tenkte at det er kjipt om den er låst, siden portering av nummer tar noen uker.... Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 får du låst opp tele2 da ? står ikke på listen Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 får du låst opp tele2 da ?står ikke på listen i og med at det er 2 nettverk her i landet er den entenn låst til netcom eller telenor. i farta husker jeg ikke hva tele2 bruker, men de bruke da nettet til en av NT eller TM sine nett.. forresten, vi har jo ett nett til, teletopia, men de driver ikke med låsing av mobiler osv, og er vel ikke noe særlig store enda Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det er vel bare Telenor som låser telefonene sine, og de greier ikke en gang å åpne dem etter 12 mnd... Alle andre operatører har skjønt at det holder med bindingstid på abonnementet! Lenke til kommentar
Errae Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hehe,- unnskyld. stemmer dette! synes det er tåpelig å sperre tlfene )= innkjøpsprisen blir 150 kr billigere og det utgjør IKKE store forskjellen. så det hadde vært best om telenor heller satt opp bindingen og sluttet å sponse tlfer... Lenke til kommentar
DrittData Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 150? har da sett priser på langt mer enn det... alle webtjenester for å låse opp er tåpelige, har et lite kjekt program som tar ALT. Alle merker og operatører Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) alle webtjenester for å låse opp er tåpelige, har et lite kjekt program som tar ALT. Alle merker og operatører Yess, den var god. Og hvorfor er webtjenestene tåpelige? Det er jo den desidert raskeste måten å få låst opp telefonen på. Flere modeller enn det du finner på Unlock.no finner du ikke gratis. Faktisk så er det bare 3 websider i verden pr. i dag som har så komplett samling tilgjengelig gratis (flere samsung modeller kommer i morgen). Har mulighet for å legge til AEG, Vitel og Maxon også, men gidder ikke det siden de ikke selges i Norge. Endret 17. februar 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå