EiSvIn Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hei. Jeg har et problem med at jeg ikke får instalert programmen på fedora. Når instalasjonen krever bruk av /.config + make så skjønner den ikke hva den skal gjøre - og jeg har en misstanke til at det har noe med at jeg ikke installerte utviklingsverktøyene når jeg installerte fedora. Men så prøver jeg å kjøre redhat-config-packages (Add/remove applications) for å installere disse verktøyene, men den lar meg ikke gjøre det heller! Det bare kommer en feilmelding som ikke forteller noe annet en at den ikke kan installere. Er det noe håp for dette, eller bør jeg bare reformatere og starte på nytt? Kjedelig når jeg endelig begynner å få ting til å funke. Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Nøyaktig hva sier så denne feilmeldingen? Den sier vel mer enn at "programmet ikke kan installeres"? Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 prøv å sette inn cd1. Du vil bli spurt om autorun. Trykk "ja". Fortsett derifra, og skriv ned eksakt melding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå