mark Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Satt her å leste den topicen med alle de gammle goe spilla, så jeg gjikk å henta gode gammle Red Alert, satte i dcen, trykte på install.... til min forskrekkelse (men ikke som et sjokk) fikk jeg høre at jeg måtte ha Windows95 for å kjøre det (hadde Red Alert på den gammle 486'en med win 3.11 i sin tid, ca 15 minutter på å bygge en mammut tanks) Å instalere Win95 er jo uaktuelt, da henter jeg heller frem 486'en,, heheh, nei da så er mitt spørsmål: hva må jeg gjøre for å kjøre Red Alert på min WinXP maskin?? ##Topic endret en smule eller to av moderator - vennligst la oss slippe å gjøre dette igjen - Blib## Endret 22. februar 2004 av Blib Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Søk google.com etter emulator eller patch eller noe. Hørt noen har fått det til. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg fikk det til med en patch - men jeg tror ikke det var en offisiell, jeg husker heller ikke hvor jeg fant den. Det skal være en tråd om det et eller annet sted her på forumet, prøv et søk. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) Høyreklikk *.exe-filen (den som starter gamet) --> Egenskaper --> "Kompabilitetstabben" --> "kjør dette i kompatibilitetsmodus for: " der krysser du av windows 95. Gratulerer, du kan nå spille RA. Liten digresjon: Jeg hadde en gang en data med windows 95. Vi fikk trøbbel, og sendte den til reparasjon. Der la de samtidig inn win 98. Det var litt for sterk kost, så den stakkars lille pc'en orket ikke mer... Endret 16. februar 2004 av Quicko Lenke til kommentar
mark Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 nå har jeg instaler og bare en ting som ikke fungerer (en ting for mye....) LYDEN.... den hakker noe forfedelig har lasta ned en patch, stilt kompatibilitetsmodus til win95, har vet inni lyd instalerings ting på red alert, men nei da.... det er faktisk så syk hakking at det er uaktuelt å spille uten å få fiksa.... trenger hjelp Lenke til kommentar
mark Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 slapp av har fått det til, poster litt om hvordan jeg gjor det imåren Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Liten digresjon: Jeg hadde en gang en data med windows 95. Vi fikk trøbbel, og sendte den til reparasjon. Der la de samtidig inn win 98. Det var litt for sterk kost, så den stakkars lille pc'en orket ikke mer... *LOL* HELT fantastisk!! Sikkert jeg som fixa`n da Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 fungerte for meg med win me ( ikke mobb) Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Høyreklikk *.exe-filen (den som starter gamet) --> Egenskaper --> "Kompabilitetstabben" --> "kjør dette i kompatibilitetsmodus for: " der krysser du av windows 95. Gratulerer, du kan nå spille RA. Liten digresjon: Jeg hadde en gang en data med windows 95. Vi fikk trøbbel, og sendte den til reparasjon. Der la de samtidig inn win 98. Det var litt for sterk kost, så den stakkars lille pc'en orket ikke mer... LOL Lenke til kommentar
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 rart... jeg synes og huske at jeg kunne spille C&C Red Alert på xp Er d bare jeg som suller da eller? Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) se på denne posten,da kan du spille det i xp: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=169719&hl= får dere ikke til og laste ned på linken kan dere prøve denne: http://www.3dgamers.com/dlexit/inspan/game...ppatch.zip.html Endret 23. februar 2004 av Traxco Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 (endret) Funka fint i Xp her uten noen trøbbel... Finner ikke igjen cdn' Edit: Endret 23. februar 2004 av ludvig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå