Errae Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 hei! skal investere i nytt kabinett fra microplex. det kommer snart på lager. hadde tenkt å kjøpe støydempingsmatter , denne! men har hørt rykter om at denne ikke passer EYE981BB,- stemmer dette ? ( har postet på microplex.no supportforumet, men uten svar ) Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Har hørt ryktene ja, men jeg kan ikke bekrefte/avkrefte om det stemmer. Uansett tror jeg ikke der var mye som ikke passa, går fint å sage/klippe til så det passer Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 er dessverre litt usikker om det er så liett siden den jeg tenkte på er ilagt metallbiter. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Svin så tunge de mattene var da! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 ja, har ett. har ikke bilder. stort kabbinett. grei plass, men ingen 3,5"plasser. skruene som fulgte med passet ikke i platen som hovedkortet skal monderes på, så de måtte gjenges opp. støydemingsmattene som du kan kjøpe som ekstrautstyr passer heller ikke og må skjærer til, noe som ikke er helt lett. vanskelig materiale å skjære i. viften i front bråker en del. det er tungt (jeg har et EYE-981BB). Der har du alt som taler mot kabinettet. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) det er en 3,5"... tror nok at skruene vil passe veldig bra (= ellers blir det retur... men viss jeg kjøper mattene og de ikke passer kan jeg da sende de i retur. orker ikke å begynne å klippe i de når jeg betaler 1stor laks... Endret 17. februar 2004 av Errae Lenke til kommentar
Errae Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Mail fra microplex.no Såvidt jeg kan huske har vi kun hatt en tilbakemelding fra en kunde som hadde problemer med støydempingsmattene til I&S kabinettene, men vi skal sjekke opp dette og du hører fra meg så snart vi har undersøkt saken edit: beklage dobbeltpostingen. Endret 17. februar 2004 av Errae Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå