felix2004 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Eller at man kjøpte ting på tilbud. Kansje har et firma og kjøpte ting momsfrit. Det blir fort noen som får en veldig pen score hva om man har ståjålet data delene da? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Eller at man kjøpte ting på tilbud. Kansje har et firma og kjøpte ting momsfrit. Det blir fort noen som får en veldig pen score hva om man har ståjålet data delene da? Da kommer man i fengsel Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Eller at man kjøpte ting på tilbud. Kansje har et firma og kjøpte ting momsfrit. Det blir fort noen som får en veldig pen score hva om man har ståjålet data delene da? Da må du gange prisen (det varen egentlig koster) med 2 så ingen får mistanke Lenke til kommentar
Endre Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det står jo" i forhold til hva han/hun har betalt for delene " Selv om du kjøpte CPU-en for pengene du fikk for 3.2-en har du betalt for den. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Joda , men da kunne jeg jo bruke den 3,2 som jeg fikk gratis. Lenke til kommentar
Malevolence Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 for meg blir det vel 2,4 marks/kr i 01SE men omregnet til dagens priser blir det nok 6-7 marks/krone Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Men hvis du ikke hadde kjøpt den A64 saken etter du solgte P4en. Ville du ikke da hatt de pengene? Jeg solgte mine tjenester (jobbet) og fikk penger. Og siden det er penger jeg har fått, så er jo systemet mitt helt gratis da. Hørtes litt bedre ut når jeg tenkte det ut i hodet. Jaja. You get the point. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå