namla Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hvor skal man kjøpe Dataspill? - Billigst mulig, både spillene og frakt. - Og hvor har man størst sikkerhet for at man kan få byttet et spill hvis det er noe galt med det. F.eks NFSU Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 tja, Elkjøp er faktisk ikke så hakkende dårlig på pris. Styr langt unna Spaceworld. skal du ha til Xbox anbefaler jeg www.cdwow.com De sender frakfritt rund om hele verden uten og så langt har jeg aldri betalt toll på pakker fra de De sender spillet svært diskret i en liten pappeske med kun navnet ditt på utsiden Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Akersmic. Søk på kelkoo også Lenke til kommentar
Yamato47 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 play.com har mange spill som kommer under 200-kronersgrensa, og de betaler frakt til Norge. Lenke til kommentar
namla Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Men om du bestiller et spill på Play.com, får du da engelskversonen av spillet, eller kan du få den norske? Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Bestiller en god del fra www.cdon.com men det er så sinnsykt irriterende at de nesten kun har svenske utgaver og ikke de originale!!! Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 >' date='17/02/2004 : 18:42'] Bestiller en god del fra www.cdon.com men det er så sinnsykt irriterende at de nesten kun har svenske utgaver og ikke de originale!!! Svenske utgaver er da strengt tatt ikke mindre originale enn norske utgaver. Det er da seriøst sjelden det er stor forskjell på et norsk og et svensk cover. Half-Life heter det samme i både Norge og Sverige for å si det slik. Jeg handler mye på cdon.com, både filmer og spill. Storfornøyd. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Men om du bestiller et spill på Play.com, får du da engelskversonen av spillet, eller kan du få den norske? Er det noen forskjell. Har handla to spill derfra, jeg så ingen forskjell. Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 enig med Aasgaard! genial nettside Lenke til kommentar
simes Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Når det gjelder dataspill vil jeg anbefale www.dvdboxoffice.com. Vær obs på at konsollspillene derfra er sone 1. Ellers er play.com og cd-wow.com veldig bra webshops. Spesielt play. Lenke til kommentar
namla Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Si at man vil bestille Need For Speed Underground på Dvdboxoffice.com: NFSU Der står det at spillet koster $55,95 og slik jeg forstår det er det kanadiske dollar det er snakk om. Porto skal også vær inkludert. Så ifølge Aftenpostens valutakalkulator vil prisen på spillet være 292.2 NOK, godt og vel hundre kroner under det spillet selges for i Norge. Stemmer dette, eller er blir spillene så billige når du bestiller dem fra utlandet.? Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg vil anbefale Akersmic på det varmeste, dog jeg har én dårlig erfaring der Lenke til kommentar
namla Skrevet 21. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2004 Men på akersmic koster NFSU 449,- Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Men på akersmic koster NFSU 449,- Synes dette er rimelig jeg Hvor er det billigere hen da? Eneste jeg kommer på i farten må være Lefdal. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Jeg har gode erfaringer fra Gamesmix. Får spillet rett hjem i postkassen, med giro i pakken. Har ikke inntrykk av at de er noe billigere enn andre steder da. Lenke til kommentar
Falcon_ Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Akersmic. Det har nå gått 7 uker siden jeg bestilte 2 spill der og jeg venter enda Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Spiderman er ikke den billigste butikken i byen (drammen), men de vet hva de holder på med. værste jeg veit er 65 år gamle kjerringer bak disken som ikke engang vet hva tetris er... hos spiderman får du alltid bra service. ps: jeg har ikke prøvd nettbutikken enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå