Gå til innhold

Hvor skal man kjøpe spill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

tja, Elkjøp er faktisk ikke så hakkende dårlig på pris. Styr langt unna Spaceworld.

skal du ha til Xbox anbefaler jeg www.cdwow.com

De sender frakfritt rund om hele verden uten og så langt har jeg aldri betalt toll på pakker fra de

De sender spillet svært diskret i en liten pappeske med kun navnet ditt på utsiden

Lenke til kommentar
>' date='17/02/2004 : 18:42'] Bestiller en god del fra www.cdon.com men det er så sinnsykt irriterende at de nesten kun har svenske utgaver og ikke de originale!!! :thumbdown:

Svenske utgaver er da strengt tatt ikke mindre originale enn norske utgaver. Det er da seriøst sjelden det er stor forskjell på et norsk og et svensk cover. Half-Life heter det samme i både Norge og Sverige for å si det slik. Jeg handler mye på cdon.com, både filmer og spill. Storfornøyd.

Lenke til kommentar

Si at man vil bestille Need For Speed Underground på Dvdboxoffice.com: NFSU

Der står det at spillet koster $55,95 og slik jeg forstår det er det kanadiske dollar det er snakk om. Porto skal også vær inkludert.

Så ifølge Aftenpostens valutakalkulator vil prisen på spillet være 292.2 NOK, godt og vel hundre kroner under det spillet selges for i Norge.

Stemmer dette, eller er blir spillene så billige når du bestiller dem fra utlandet.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...