Gå til innhold

Grandiosa

Spragleknas

Hvilken nye pizza Grandiosa variant er best?  

229 stemmer

1. 1. Hvilken nye pizza Grandiosa variant er best?

• Pizza Grandiosa med kjøttdeig og løk
      142
    • Pizza Grandiosa med pepperoni
      87

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøttdeig og Løk er klar favoritt :)

en venn av meg fikk ett stykke av meg en gang og det første han sa etter å ha smakt var 'dette smaker jo som hjemmelaget pizza!'

eneste minuset jeg kan sette fingeren på K&L er den er ånden man får etter å ha spist en hel pizza.. ;)

PS. Rema1000 i Ulsteinvik, Søre Sunnmøre, selger både K&L og pepperoni grandisen.

Edit:

quote fra grandis dot com

Grandiosa produseres i Sunnmørsbygda Stranda. Pizza fra Stabburet på Stranda har inntatt en unik posisjon, og står alene for 800 millioner kroner av dagligvareomsetningen i Norge.

er vel derfor vi får dem to nye pizzaene i butikkene her, Stranda er jo en nabo-kommune :)

Endret av Prelude
Lenke til kommentar

Skikkelig teit at bare én av de nye pizza'ene blir beholdt. Kunne tatt med Mild Taco i valget også da hvis man først MÅ ha valg, er ikke så mange som liker den :sick: Så kunne de stemt ut én av dem i beste reality-stil.

Både den nye Pepperoni og Kjøttdeig&Løk er gode, men jeg holder en liten knapp på sistnevnte.

Endret av Langbein
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

humm..

mon tro om det vart oppdaget og stabburet fjernet en hel drøss med stemmer på K&L, for dette møter meg når jeg sjekker stemmene

paidiagram-55pc.gif

det som er så rart er at etter min hukommelse (som svikter hver eneste dag btw :p) så var der over 200.000 stemmer sånn ca rundt midten av februar, og nå er der 'fattige' 119 742 stemmer..

Lenke til kommentar
Skikkelig teit at bare én av de nye pizza'ene blir beholdt. Kunne tatt med Mild Taco i valget også da hvis man først MÅ ha valg,

Enig, det klart dåligste alternativet for modifisering.:wallbash:

Meeen, pepperoni er best, trenger kun litt fersk chilli og ost.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...