Gå til innhold

Grandiosa

Spragleknas

Hvilken nye pizza Grandiosa variant er best?  

229 stemmer

1. 1. Hvilken nye pizza Grandiosa variant er best?

• Pizza Grandiosa med kjøttdeig og løk
      142
    • Pizza Grandiosa med pepperoni
      87

Anbefalte innlegg

Smakte kjøttdeig og løk i går, synes den var for sterk jeg... :dontgetit:

Men nå er ikke jeg akkurat medlem i Pizzaens Venner.. Hater for det meste all pizza, unntatt vegetarpizzar eller pizza originale.

Sterkt er jo godt! :p

Jeg har ikke smakt den ennå, så jeg skal vel være litt spak med mine meninger ennå da. Men jeg tygger gjerne mat som er litt kvess i. Fikk forhåpninger nå, og tror jeg skal stikke på butikken og hanke inn et eksemplar.

Pizza er digg, men kan som regel spare meg for frossenvariantene. Til nå er Findus' Pariserpizza det eneste som går an i den gata. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

grandiosa peperoni smaker myye bedre enn noen andre pizza jeg har smakt, big one kan legge seg, K&L ligger på kanten mens mild taco og orginalen ligger mellom peperoni og K&L

oppsumering (slik jeg legger det)

1 grandiosa peperoni

2 grandiosa mild taco

3 grandiosa orginal

4 grandiosa K&L

5 Big One mexican

6 alle andre big oner

Lenke til kommentar
Tro det eller ei, jeg har laget grandis et par ganger før. Jeg vet veldig godt hvordan man skal steke en grandis.

Du misser poenget; pizzaen kan ha vært tint FØR du kjøpte den!

F.eks kan en kunde hatt den i vognen en time før han finner ut at han ikke vil ha den eller ha en som fremdeles er frossen.

Plukk alltid varer bakerst fra øverste hylle, eller bakerst fra bunnen av fryseboksen :yes:

Min handleregel nr. 1.

Lenke til kommentar
Spiste kjøttdeig og løk her om dagen og synes den var ganske god (til å være Grandiosa), pepperoni har jeg ikke smakt. Skjønner ikke hvorfor de ikke kutter ut den pizzabunnen med oppkast oppå som de kaller "Mild Taco" og beholder begge to.

:yes: Kunne ikke vært mer enig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...