kakaas Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 finnes det en ikke alt for god prosjektor som fungerer bra til gamecube? Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Jeg antar at de fleste prosjektorer fungerer til GC, så lenge de støtter en av de mange kablene man får til den. Det er vel bare å se og spørre rundt på steder\sider der de vet mye om prosjektorer. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Skal du spille via en prosjektor, anbefaler jeg en prosjektor som har minimum 1000 ansilumen da lavere ansilumen verdi fort kan gi at alt for mørkt bilde, spesiellt om det er dagslys ute. Det spiller ikke så stor rolle hvilket merke du skaffer deg, men du må regne med å punge ut minimum 8000 for en prosjektor som er godkjet for spilling. Har du ikke råd til det vil jeg heller anbefale deg å drite i det, evt investere i et godt 28 eller 32 tommers tv. Lenke til kommentar
kakaas Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 vet noen om noen sider der de vet mye om prosjektorer? man får (skal) vel brukt den digitale utgangen på gamecuben når man kobler den til en prosjektor? Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 (endret) man får (skal) vel brukt den digitale utgangen på gamecuben når man kobler den til en prosjektor? Den digitale utgangen er til lyd. Iallefall hvis du mener den optiske utgangen som du trenger spesialkabel for å bruke. DVS: At i tilegg til en prosjektor trenger du en forsterker + høytalere. Med mindre du vil spille "mono" Til prosjektor kan du bruke de samme kablene som du bruker for å koble til TV-en. Etter min mening ville jeg ikke anbefalt å kjøpe en prosjektor til under 20.000, men så er jo jeg litt freak også Endret 18. februar 2004 av Zlash Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 en prosjektor til 10 000,- er helt kurrant, de kommer nå med veldig sterk pære. Jeg har brukt cuben min mye sammen med en slik prosjektor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå