Gå til innhold

Nokia 6230, noe for meg?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Vurderer sterkt på å kjøpe Nokia sin nye 6230. Virker ut som en meget god telefon på specs. Har hørt litt dårlige ting om skjermen til den, stemmer det at den ikke er så bra? Er det noen jevngode telefoner på markedet nå(eller som kommer innen 3mnd) som jeg heller burde kjøpt?

 

Takker for alle svar

 

Mvh Jan Erik

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir nok en veldig god telefon det ja, kan nok ikke svare på om hvor god skjermen er, så vidt jeg vet er det bare botton88 (eller no sånt) og (mest sannsynlig) Molna som har testet denne. (Kan godt hende det har vært flere men det har ikke jeg fått med meg.

 

Når du spør om denne telefonen er noe for deg bør du kanskje si ltt om hva du trenger i en telefon. D blir det litt lettere å si om dette er telefonen for deg eller ikke ;)

Lenke til kommentar
jeg har prøvd den,- og kan annbefale den på det sterkeste. displayet er bra!

Vet du om det er samme displayet på denne som på N7600?

Det vet jeg! Det er helt samme skjerm bortsett fra at 7600 har 128x160 oppløsning , piksler. 6230 har 128x128. 7600 har også da litt større skjem. Bare det som er forskjell!

Lenke til kommentar
Hei

 

Vurderer sterkt på å kjøpe Nokia sin nye 6230. Virker ut som en meget god telefon på specs. Har hørt litt dårlige ting om skjermen til den, stemmer det at den ikke er så bra? Er det noen jevngode telefoner på markedet nå(eller som kommer innen 3mnd) som jeg heller burde kjøpt?

 

Takker for alle svar

 

Mvh Jan Erik

Det eneste som er med skjermen er at den er liten. Men den har jo Aktivt TFT-fargedisplay med opptil 65.536 farger innenfor 128 x 128 piksler. Skjermen er ikke ille. Man vant med den! ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...