Gå til innhold

Intellimouse 4.0 og knappe-bindinger

Anbefalte innlegg

Hei,

Sitter her med en MS IntelliMouse Explorer 4.0 som jeg har hatt en drøy ukes tid nå. Medfølgende software er jo laget slik at man kan binde diverse funksjoner til de ekstra-knappene som er på musen. Ved å klikke ned scroll-wheelet kan man f.eks. skifte vindu i oppgavebehandling, og med tommelknappene kan du bevege deg fram og tilbake i browseren din.

Det jeg lurer på er om ikke disse knappene kan bindes på en måte, sånn at dette kan settes til reload o.l. i FPS spill, osv osv. Sånn som det er nå så erstatter jo ikke tommelknappene noen tast, og da registreres det heller ikke på configurationen i spill.

Noen som vet hvordan dette kan løses? 3. parts programvare, kanskje?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-16183

Prøv å last ned eldre software for musen din Intellipoint 4.12 burde ha en ekstra funksjon som heter noe som at du kan binde knapper til spesifikke program, fungerer utmerket.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Prøv å last ned eldre software for musen din Intellipoint 4.12 burde ha en ekstra funksjon som heter noe som at du kan binde knapper til spesifikke program, fungerer utmerket.

En stund siden dette, men takk. Fikk fikset bindings nå. Er litt sent i og med at jeg er blitt såpass vant til å bruke keyboard til det meste, men det hjelper jo på kronglete kryping i BFV f.eks ;)

Takker.

Lenke til kommentar

I spillene jeg spiller blir de registrert som Mouse4 og Mouse5 med siste driverne.

Men jeg likte også tidligere drivere, der man kunne binde knappene til alle taster på tastaturet.

Dessverre lider jeg av "Dilbert/ingeniørsyndromet", og må bruke de siste driverne, selv om det er et dårligere produkt :p

Lenke til kommentar

Hm, kanskje jeg må se meg om etter den aller nyeste driveren da. Jeg hadde det problemet at det ikke kom opp noe når jeg trykket inn tommelknappene i f.eks. Battlefield 1942, og andre spill.

Får laste dem ned og prøve, litt senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...