Helt Harry Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Hei! Skulle forske litt med skjermkortet,men det sku æ it gjort nei! Stilte opp engine clock (255) og memory clock (410) og nu får jeg ikke startet noen spill eller program . Hvordan får jeg reset på disse tingan igjen,har en setting i expert tool`s som heter safe mode setting,men det hjelper ikke. skjermen flimrer og maskina henger,etter restart er settinga i expert tool det samme igjen. Se maskina mi nedfor. Lenke til kommentar
nokiakiller Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 jeg hadde det samme problemet men jeg gjikk bare inn i sikkerhetsmodus og avinstallerte expert tool men hviss du har bruk den andre måten så er det bare og avinnstallere alle drivere til skjermkortet og bynne på nytt ... kan ikke gaantere noe men det har hjulpet for meg...... Lenke til kommentar
Helt Harry Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Yes...Det funka! Tusen takk for hjelpa,man lærer stadig noe nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå