Gå til innhold

SE z1010

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men tenk over 1 ting. Med Z1010 kan du koble til laptopen via BT og surfe med 384/128 i UMTS nettet som kommer 1. sept. Da snakker vi hastighet på stranda eller på tog når man trenger høyhastighet...

Jeg bruker Z600 i dag, den er tross alt ikke tykkere enn en 20 pakkning, og for de som røyker er dette ikke noe problem. Der er jo også mp3 spiller, video tlf osv.... men minnebrikkeslott......

2 kamerar osv....

Alt dette kommer ikke inn i ett Nokia 8210 pakkeløsning i størrelse

Z1010 blir en drøm!!

Edit: glemte noe...

Endret av TheGizmo
Lenke til kommentar

Ja, Z1010 er nok et vidunder til slik bruk, men skal man bruke den "vanlig" (hva nå det er) så kan det kanskje være bedre med en litt mindre uten alle funksjonene. P800 og 900 får man spesiallagde belteholdere til - skulle ikke forundre meg om det kommer til Z1010 også.

Lenke til kommentar
Men tenk over 1 ting. Med Z1010 kan du koble til laptopen via BT og surfe med 384/128 i UMTS nettet som kommer 1. sept. Da snakker vi hastighet på stranda eller på tog når man trenger høyhastighet...

Jeg bruker Z600 i dag, den er tross alt ikke tykkere enn en 20 pakkning, og for de som røyker er dette ikke noe problem. Der er jo også mp3 spiller, video tlf osv.... men minnebrikkeslott......

2 kamerar osv....

Z1010 blir en drøm!!

Er 1. september bekreftet?

Lenke til kommentar
sett lit på SE z1010 nå, og den virker som den er veldig god..

men, den ser jo ganske stor ut, hørt at den skal være like stor som p800 når den er lukke tigjen.

ta en titt her

Når z1010 er lukket er den en mellomting av t610 og p900.

Hva tror dere? At man har den i lommen stikkende ut åpen?

:wow:

Lenke til kommentar
Men tenk over 1 ting. Med Z1010 kan du koble til laptopen via BT og surfe med 384/128 i UMTS nettet som kommer 1. sept.  Da snakker vi hastighet på stranda eller på tog når man trenger høyhastighet...

2 kamerar osv....

Z1010 blir en drøm!!

Er 1. september bekreftet?

Telenor har utviklet simkort som lagrer 220 nr pr dagsdato.

USIM krever litt mer, de tester nettet i disse dager....

USIM kommer til å ha mer lagring, flere menyer for handel, spill fra rikstoto, fly billetter, favorit nett under roaming ++ mer.

Det som gjenstår er å sørge for at alt er testet og fungerer for kunder. En av grunnene til at umts har latt seg vente er at det ikke har vært test terminaler tilgjengelig. Disse kommer nå, så skal de ha lang teste tid før du og jeg får bruke nettet. :thumbup:

1. spet er ikke noen offisiel dato, men de sier sensommeren. Man vil i sommer ha mulighet til å bestille usim-kort fra Telenor. UMTS nettet virker i Oslo + mange steder, men det er ikke simkort ute for vanlige kunder. :cry:

Men umts lover samme video kvalitet som man får på msn via adsl på feks z1010.

Muligheten for å være online når man vil, se de man snakker med. Du sitter med hf på bussen. Tlf ringer og de du snakker med kan sitte med pc´n sin og se deg..... Eller en mobil ett annet sted. Hvis du vil da :thumbs:

Bla bla bla.... Uansett, ikke ta 1 sept 100 %, men heller 90 %.

Kjenner noen som er tester i TelenorMobil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...