ArildR Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Opplever for tiden at min pc rebooter seg selv. Problemet oppstod helt plutselig uten at jeg hadde gjort noe spesielt med pc'n. Har testet å boote med bare grafikk- kortet i...men fortsatt samme problem. Noen som har hatt samme problem og som vet hva dette kan skyldes? Tips mottas med takk! ...A.R Lenke til kommentar
ArildR Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Asus A7V133 hovedkort. Thunderbird 1.2Ghz proc. GF3 ti200 gfx-kort Aopen MaxiTower Lenke til kommentar
ArildR Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Pc'n er ikke overklokket. Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Har du Windows XP ? Lenke til kommentar
shahin Skrevet 18. mars 2002 Del Skrevet 18. mars 2002 Det finnes over 5 andre tråder om dette hvor det har kommet inn mange bra svar! Jeg fikk selv mye hjelp fra disse (var for svak psu). Bruk søk funksjonen for å finne disse trådene. PS: Det finnes en edit/rediger funksjon, hvis du har glemt å skrive noe eller vil endre noe etter å ha postet. _________________ [ Denne Melding var redigert av: shahin på 2002-03-18 09:54 ] Lenke til kommentar
ArildR Skrevet 18. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2002 Ja, jeg la merke til at det var endel fler tråder angående det samme. Stor sansynlighet for at det er PSU'n som er problemet, ja. ...ArildR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå