FJERNET111 Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hva er forskjellen med se og uten se??? Du får med headsettet også får du med en ekstra dvd med mange mange timer videoer... tutorials for å lage brett o.l. Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Ok takk er det verdt penga for "se" da kanskje? Hva er prisforskjellen..... finner ikke "se" jeg! Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hva skal jeg skrive i kommandoen for å vise fps? Lenke til kommentar
DumboKatt Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 mulig jeg har bladd fort forbi det, men hva er prisen på SE'enen? As}{antii - "stat fps" i consolen ligger forresten på 40-45 fps, post hva du ligger på her når du har sett da Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Det begynner vell å bli litt få SE igjen nå skulle jeg tro. Er ikke så mye nytte i SE med mindre du er interessert i mapping og modding. Headsett koster det ikke så mye å kjøpe i tillegg. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Vel, jeg endte opp med standard CD versjonen. Var innom Elkjøp , så spillet og klarte ikke å holde meg. Spurte om de hadde DVD versjonen, men den fikk de ikke inn på en stund fikk jeg beskjed om. Det var litt stress å installere fra de 6 CD'ene som spillet er på, men når det først var gjort , så var det absolutt verdt det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå