Co[]V[]bster Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Play.com!<-- beste siden å bestille spill fra! (ligger i england, porto inkludert) [bare husk på tollgrensa!! ] Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ja hvordan er det med toll og sånn a? Gleder meg noe helt sykt.. Driver å spiller gitar på gaten og sånn for å skrape opp penger til SE versjonen. Hvis noen har lyst til å donere litt til meg på paypal er det bare å si ifra:P Jeg har forresten aldri bestillt fra Play.com før.. Hvor mye kan en regne med å måtte få i tollavgift for spillet (med tanke på vekt og sånn?) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vekt har ingenting å si. Du betaler 27% av innholdets verdi, samt gebyr til posten for å tilby denne fantastiske tjenesten (~150kr, eller ~70kr hvis du fortoller selv). Vinningen går opp i spinningen, med andre ord.. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ja hvordan er det med toll og sånn a? Gleder meg noe helt sykt.. Driver å spiller gitar på gaten og sånn for å skrape opp penger til SE versjonen. Hvis noen har lyst til å donere litt til meg på paypal er det bare å si ifra:P Jeg har forresten aldri bestillt fra Play.com før.. Hvor mye kan en regne med å måtte få i tollavgift for spillet (med tanke på vekt og sånn?) Glem tollen, play.com selger ikke SE versionen! Bestill den heller i en norsk nettbutikk. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Vekt har ingenting å si. Du betaler 27% av innholdets verdi, samt gebyr til posten for å tilby denne fantastiske tjenesten (~150kr, eller ~70kr hvis du fortoller selv). Vinningen går opp i spinningen, med andre ord.. 24%... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hm.. mente toll var mva + 3% ekstra. Men, 3% spart er 3% tjent.. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Hm.. mente toll var mva + 3% ekstra. Men, 3% spart er 3% tjent.. Vel så vidt jeg vet så er det ikke toll på spill og slikt... Du betaler bare mva + gebyrer Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 noen som vet åssen headset som er med? Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Er vell et logitech headsett. Ang toll o.l Jeg har bestillt spill fra play.com / tilsvarende, uten å fortolle og satsa på at det skulle gå bra. Gikk fint det. Er mulig jeg var heldig. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 (endret) www.play.com der har de SE edition til 17 pund tror jeg ang. toll alt under 200nok er tollfritt hvis over 200nok, 23% toll av hele beløpet. Triks: Når du skal tolle får du to valg, gjøre det automatisk gjennom posten eller tolle selv (fysisk besøke tollstasjon og tolle der). Hvis beløpet er rett over 200nok(som 17 pund er) gir de ****** og stempler det ut(mao.du betaler nada). Ringte ned til tollkammeret i bergen de sa at det var det de pleide å gjøre. Men seff. du kan ha uflaks og møte på en kukk av en toller som ikke har fått seg noe siden Bush senior satt ved roret i Junaiten. Lykke til Endret 14. mars 2004 av Odland81 Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 *vente på spillet mitt* hmm.. jeg skal jo hente det i butikken selv.. lurer på når jeg kan gjøre det.. Lenke til kommentar
Grums Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hva med GamesMix. Mener å si jeg så SE boksen der. I sølv metall boks til og med. Lenke til kommentar
SmartinG Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvor mye må man i værste fall betale i toll da? hvis man bestiller fra play.com ? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 14. mars 2004 Del Skrevet 14. mars 2004 Hvor mye må man i værste fall betale i toll da? hvis man bestiller fra play.com ? 24% ekstra pluss 160kr i gebyr så vidt jeg husker... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Wee! DVDon sendte avgårde min SE i dag! *Glede seg* Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 www.play.com der har de SE edition til 17 pund tror jeg ang. toll alt under 200nok er tollfritt hvis over 200nok, 23% toll av hele beløpet. Triks: Når du skal tolle får du to valg, gjøre det automatisk gjennom posten eller tolle selv (fysisk besøke tollstasjon og tolle der). Hvis beløpet er rett over 200nok(som 17 pund er) gir de ****** og stempler det ut(mao.du betaler nada). Ringte ned til tollkammeret i bergen de sa at det var det de pleide å gjøre. Men seff. du kan ha uflaks og møte på en kukk av en toller som ikke har fått seg noe siden Bush senior satt ved roret i Junaiten. Lykke til Eh... det på play.com er ikke SE bare vanlig DVD edtition.... tror jeg Eneste britiske firma som fikk SE var EBgames tror jeg... Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 jeg sitter med min utgave her *kose på* Lenke til kommentar
DaChronix Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 de av dere som har bestilt hos play.com må nok vente litt de har tydeligvis IKKE mottatt ut2k4 fra leverandøren sin (aegd!) /dC Lenke til kommentar
eskarls Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 hva er forskjellen med se og uten se??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå