Erad Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Har det på Gamesmix og til en 499 kr Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Jeg har bestilt fra cdon.com De blir sikkert utsolgt fort! Ah, det headsettet ser koselig ut, mic og alt Og et ordentlig spill på dvd, istedenfor 6 cd plate Far Cry kommer også på dvd. Håper det blir trenden, at alle spill kommer på dvd! Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hvor fant dere det på cdon.com?! Finner ingenting jeg.. bare normal edition! Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 (endret) Hvor fant dere det på cdon.com?!Finner ingenting jeg.. bare normal edition! Søk på unreal mulig du må trykke på vis flere produkter/alle produktene eller noe sånnt. De bør har first come, first serve der hvis alle skal bestille derifra, jeg nekter å godta en normal edition fordi de har gått tom Endret 24. februar 2004 av Dipso Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Kanskje man bare skulle bestille special edition fra gamesmix også, bare for å være sikker? Så kan man jo eventuell selge en om man får fra begge plassene... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 25. februar 2004 Del Skrevet 25. februar 2004 Tror ikke Special Edition er så veldig spesiell at det gjøre noe... De som vil ha den får den... Blir nok ikke manko på den med det første Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 (endret) Tror ikke Special Edition er så veldig spesiell at det gjøre noe... De som vil ha den får den... Blir nok ikke manko på den med det første 20.000 eksemplarer i hele europa, det kaller jeg temmelig skjeldent. Det ER en genuin limited edtition, og de må selge samtlige hvis de skal gå med overskudd. det er vell 60.000 eks. i USA (Teit at det er flere der når de er ferre folk, jeg vet(Spess med tanke på at data viser at fanskaren er større i europa også), det har blitt diskutert ganske heftig på UT2003/4 forumsa) Endret 26. februar 2004 av Dipso Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hmm, den 6cd-plater versjonen kommer bare i Amerika, Europa får også den vanlige versjon på dvd Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Nå er spillet bestillt Måtte bare.. Kunne ikke motstå fristelsen. Gleder meg no sinsykt til det kommer ut. Må jo ha dette spillet orginalt. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Hmm, den 6cd-plater versjonen kommer bare i Amerika, Europa får også den vanlige versjon på dvd Hmm hvis den europeiske bare kommer som dvd så er det jo ingen vits å kjøpe SE... Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 26. februar 2004 Del Skrevet 26. februar 2004 Joa! Bare se på boksen, den glinser jo og allting! Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 27. februar 2004 Del Skrevet 27. februar 2004 Finner det ikke på Gamesmix Er det SE som Play.com har inne? Noen som vet ca hvor mye det blir til sammen med toll og mva om jeg kjøper fra EB eller Play Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Finner det ikke på Gamesmix Er det SE som Play.com har inne? Noen som vet ca hvor mye det blir til sammen med toll og mva om jeg kjøper fra EB eller Play Play.com har ikke SE. Iaffal ikke når jeg sjekka de hadde bare vanlig CD/DVD versioner. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hmm, den 6cd-plater versjonen kommer bare i Amerika, Europa får også den vanlige versjon på dvd I Europa kommer den på Både CD og DVD, (I følge Atari ) Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Hmm, den 6cd-plater versjonen kommer bare i Amerika, Europa får også den vanlige versjon på dvd Hmm hvis den europeiske bare kommer som dvd så er det jo ingen vits å kjøpe SE... SE er jo for fanboys, så dere andre kan bare holde dere unna! Lenke til kommentar
Ash Skrevet 29. februar 2004 Del Skrevet 29. februar 2004 Jeg har forhåndsbestilt den hos EB Games i Norge. Men de har ingen webside hvor man kan bestille fra så det må gjøres over disk. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. mars 2004 Del Skrevet 2. mars 2004 Wai Jeg er klar for UT2004SE ja. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Gjorde det samme som Ash, bestilte over disk hos EBgames.. najs service ringte til danmark osv fordi de var litt usikre på hvor mange de fikk osv.. jaja *glede seg* lurer på når jeg kan hente det.. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 (endret) Når har UT2004 'Gone Gold' Så nå er det bare å smøre seg med tolmodighet til den 15. Mars! Endret 7. mars 2004 av Dipso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå