Tord.f Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Det jeg lurte på var følgende, er det noen som vet hvor man kan få kjøpt\forhåndsbestille Special Edition av spillet Unreal Tournament 2004. Jeg har observert at Amazon.com har det, men det ser ut som at de kun leverer i USA. Special Edition inneholder blandt annet en dvd med spillet og en ekstra dvd med 150 timers video, istedet for de ca. 5-6 cd-ene som er i den vanlige versionen. Som beskrivelsen sier er det helst norske nettbutikker som jeg er på utkikk etter. Takker for alle konstruktive svar som måtte komme, helst før 19 mars som er spillets offisielle utgivelses dato . Lenke til kommentar
Fnix Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 DVD'en inneholder masse toturialer til UnrealEd og en del andre ting. Husker jeg fikk et pre-order tilbud men har det ikke her for øyeblikket. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Ja, man må ha SE versjonen. Plagsomt dette med at Amazon.com bare leverer i USA. Håper den dukker opp på amazon.co.uk eller noe. Kjedelig å sitte med 6 CD plater, når man kan ha én DVD. Bonusmateriale er bare "must have"! Lenke til kommentar
Anubizzzz Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 har du sjekka om http://www.amazon.co.uk har det? Lenke til kommentar
notarget Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Den Special Edition hørtes interesant ut. Kommer den ikke til Europa da? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Så vidt jeg forsto skulle SE lanseres i de fleste land? Så det skal ikke være noen fare på den fronten tenker jeg. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Så vidt jeg forsto skulle SE lanseres i de fleste land?Så det skal ikke være noen fare på den fronten tenker jeg. Høres bra ut. Men det eneste stedet jeg har funnet SE versjonen listet er, som nevnt tidligere, bare hos amazon.com. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Jeg sendte en mail til atari norge og de sa at det vill bli tatt inn et fåtalls SE av ut2004 i norge, hvilke retailere som tok inn var det desverre for tidlig å si noe om. Jeg skal iaffal sikkre meg SE. Lenke til kommentar
K3nn7 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Veit ikke om det hjelper, men ta en titt på denne adressen. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Veit ikke om det hjelper, men ta en titt på denne adressen. Den var fin, takk for linken! Lenke til kommentar
the_zombie Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ......og en ekstra dvd med 150 timers video....., Litt mye video for å få plass på en DVD vel..? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 ......og en ekstra dvd med 150 timers video....., Litt mye video for å få plass på en DVD vel..? Tja... det er 1 en hel ekstra dvd som skal brukes til dette og det er ikke snakk om mpeg2 her... Vil nok være video som er en del mer komprimert, men det høres fremdeles en del ut med 150 timer ja. Lenke til kommentar
Ganjaman Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Det er 150 timer med videomateriale, og de har det til forhåndsbestilling her: http://www.ebgames.com/ebx/product/239452.asp Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 20. februar 2004 Del Skrevet 20. februar 2004 (endret) For de som lurer på hva dette videomaterialet består i, er det bla.a en masse tutorials til editorer og alt man trenger for å modde ut2004. Litt mye video for å få plass på en DVD vel..? Vell, vanlige dvd filmer bruker skjeldent begge lagene og hele kapasiteten i en dvd plate, og som sagt tidligere, er de mest sansynlig i et annet format en MPG2 (jeg tipper divX eller windows media) I tilleg får man med et logitech headset /m mic, div Stickers og det hele sendes i en metall boks. Endret 20. februar 2004 av Dipso Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hmm sliter med og finne andre en EBGames.com og Amazon.co.uk som selger.. Har noen kommet over noen andre? dette *MÅ* man jo bare ha... Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Ja, noen som har funnet noe? Jeg VIL ha SE Er EB.Games i USA? (Vil heldst bestille fra en europeisk site) Endret 22. februar 2004 av Dipso Lenke til kommentar
SunChaser Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ja, søk på www.cdon.com Der kan du forhondsbestille SPECIAL EDITION eller den vanlige versjonen. Kjøper alt av cd, dvd og spill fra der.... aldri noe problem Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 TUSEN TAKK! Nå er det bare å glede seg til den kommer i posten. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hva slags headset er det man får med spillet da? Merke? Noen som har peiling? Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Hva slags headset er det man får med spillet da? Merke? Noen som har peiling? Logitech headset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå