Plomma2 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Topic sier vel sitt. På dagen er alt som det skal være. Men når det blir mørkt er det umulig å tyde noe som helst. Noen som har noen forslag? Har prøvd powerstrip, det funker ikke. Da blir alt for lyst. Lenke til kommentar
The_Zealot Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Hva med å bruke et lys i spillet? Fakler gir ganske godt lys synes nå jeg, selv om de varer ganske kort. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Still opp lysinnstillingene på skjermen.... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Sikker på at ikke skjermen din er veldig mørk i seg selv? Min gamle skjerm (var riktignok gammel, men...) var ekstremt mørk. Brukte night-vision i CS for å se i tunneler osv. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 Har akkurat samme problem. Jeg har en gammel skjerm som jeg har prøvd å stille lysest mulig, men det hjelper ikke. Må nok tenke på å kjøpe en ny skjerm. Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Bruk fakler, eller spellen Noghteye eller noe. men som oftest hjelper det å gå i options å sette opp gammaen.. hvis du allerede har dette på fullt og det ikke funker, er det noe galt med skjerminnstillingene dine.. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Som tidligere nevnt så kan det hjelpe å stille på gamma... Men husk at hvis rasen din ikke har nattesyn, eller du ikke får denne evnen via potions, abilities eller magi så ER det faktisk veldig mørkt når det blir mørkt... Endret 22. februar 2004 av Daron Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2004 Heh, jeg fant feilen. Siemens hadde gjemt brightness knappene på skjermen, de var under og sto ikke akkurat på fult Det funker nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå