Gå til innhold

Star Wars Galaxies: An Empire Divided

Anbefalte innlegg

Viderefører samtalen fra feil tråd da jeg beklagligvis ikke la merke til det var en omtale, og ikke en dedikert tråd vi snakket i (skamme seg sev :cry: )

Uansett:

Noen nybegynnere, erfarne el. som har erfaringer å bringe?

Btw. Er åpen for å lære bort litt av det jeg har lært, så om det er noen som skal begynne kan jeg hjelpe til å skaffe cash og XP points.

Server: Eclipse

Felt: N. Marksman (0-4-4-4)

Mål: BH

Jeg henger mest på Mining outposten på Dantooine da jeg ikke har noe hjem. Ellers tar jeg også en del turer til Corrusant for å skaffe våpen og armor pluss fikse speederen.

"Hilsen" Aumo Enoav

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei da, jeg bare vite hva adminene heter i SWG :) Heter du Aumo Enoav?

Jupp :) Beste to armor - ser dust ut - fordi - han - ikke - fikk - på - seg - resten - av - armoren i hele galaxen. Når serveren er oppe igjen skal jeg stikke og buffe meg og ete litt av det krydderer (muon gold) fikk en kasse av en smugler. Om det ikke går får jeg prøve meg på litt Vasakian Brandy (smuggleren snakket om det var noe nytt greier)

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte to kasser med Vasarian Brandy igår. Det var noe annet enn den forbanna narkotikaen Muon Gold. :thumbs:

Du slapp nedturen etter 10 minutter. Dessuten varer Brandyen i 32. Aberet er at den kosta meg 50 tusen pr. kasse med 29x9 flasker i.

Muon Gold=+500 Mind, Willpower, Focus i 10 minutter + 3 minutter med halvparten på nedtur.

Vasarian Brandy=+332 Mind, Willpower, Focus i 32 minutter.

De færre poengene er verdt det.

Allyse. Har du ikke noe sted å bo kan det sikkert fikses i byen vår Caserta på Naboo. Litt kjipt hvis du hele tida er på Dantooine men.

Lenke til kommentar

Beste måten å få cash på i SWG er mineing.... selv har jeg 2 kontor + har gort en slots trade med en på en annen server så jeg har 40 harvesters av disse har jeg 20 som bare står å pomper ut den beste spawnen som är der for tillfelle. Jeg seller vidre allt jeg får opp for 2-3 credits pr unit å skoffer in 1-2mill i uka uten å göre så mye.

Jeg må si meg enig at brady er fine saker. driker det som om det var redbull IRL. :thumbup:

Men en good moun gold rus er vell ikke å forakte. :green:

PS: harvesters kan väre litt dyrt i inköp men det er en god investering.

noen som vill ha en slot trade er det bare å sende meg en pm. jeg setter bare opp harvesterene 1 gang så mineral harvesters er det beste. jeg tar gjerne 20 till :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En av mine opplevelser...har sett og hørt mange dumme.F.eks var det en i coronet som skulle ha 7k for en bone armor helmet :D .Har også møtt en jeg gikk å jaktet med.Det ble krangling mellom oss.En uke senere møtte jeg han igjen.Vi er ganske gode venner nå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...