allyse Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Viderefører samtalen fra feil tråd da jeg beklagligvis ikke la merke til det var en omtale, og ikke en dedikert tråd vi snakket i (skamme seg sev ) Uansett: Noen nybegynnere, erfarne el. som har erfaringer å bringe? Btw. Er åpen for å lære bort litt av det jeg har lært, så om det er noen som skal begynne kan jeg hjelpe til å skaffe cash og XP points. Server: Eclipse Felt: N. Marksman (0-4-4-4) Mål: BH Jeg henger mest på Mining outposten på Dantooine da jeg ikke har noe hjem. Ellers tar jeg også en del turer til Corrusant for å skaffe våpen og armor pluss fikse speederen. "Hilsen" Aumo Enoav Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Forresten, er det ingen som har et konkret tall over hvor mange spillende jedi/siths i spillet? Tenker da ikke på NPCs. Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hva er det du heter i Eclipse? Jeg heter ocoasro Lenke til kommentar
allyse Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Hva er det du heter i Eclipse? Jeg heter ocoasro Du virka overraska.. Har jeg møtt deg? (eller plaga deg? ) Lenke til kommentar
Blib Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Hmm, tenker på å lage meg selv en ny character. Har en Wookie Scout/Marksman nå, men har lyst til å bli Tera Kasi Artist, Fencer eller noe lignende. Lyst til å hjelpe meg å levle? Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Du er hjemløs... kan jeg anbefale NiS? Se signatur .. Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 (endret) Nei da, jeg bare vite hva adminene heter i SWG Heter du Aumo Enoav? Endret 17. februar 2004 av Phoenix-Hawk Lenke til kommentar
allyse Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Nei da, jeg bare vite hva adminene heter i SWG Heter du Aumo Enoav? Jupp Beste to armor - ser dust ut - fordi - han - ikke - fikk - på - seg - resten - av - armoren i hele galaxen. Når serveren er oppe igjen skal jeg stikke og buffe meg og ete litt av det krydderer (muon gold) fikk en kasse av en smugler. Om det ikke går får jeg prøve meg på litt Vasakian Brandy (smuggleren snakket om det var noe nytt greier) Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Jeg kjøpte to kasser med Vasarian Brandy igår. Det var noe annet enn den forbanna narkotikaen Muon Gold. Du slapp nedturen etter 10 minutter. Dessuten varer Brandyen i 32. Aberet er at den kosta meg 50 tusen pr. kasse med 29x9 flasker i. Muon Gold=+500 Mind, Willpower, Focus i 10 minutter + 3 minutter med halvparten på nedtur. Vasarian Brandy=+332 Mind, Willpower, Focus i 32 minutter. De færre poengene er verdt det. Allyse. Har du ikke noe sted å bo kan det sikkert fikses i byen vår Caserta på Naboo. Litt kjipt hvis du hele tida er på Dantooine men. Lenke til kommentar
Noooo Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Beste måten å få cash på i SWG er mineing.... selv har jeg 2 kontor + har gort en slots trade med en på en annen server så jeg har 40 harvesters av disse har jeg 20 som bare står å pomper ut den beste spawnen som är der for tillfelle. Jeg seller vidre allt jeg får opp for 2-3 credits pr unit å skoffer in 1-2mill i uka uten å göre så mye. Jeg må si meg enig at brady er fine saker. driker det som om det var redbull IRL. Men en good moun gold rus er vell ikke å forakte. PS: harvesters kan väre litt dyrt i inköp men det er en god investering. noen som vill ha en slot trade er det bare å sende meg en pm. jeg setter bare opp harvesterene 1 gang så mineral harvesters er det beste. jeg tar gjerne 20 till Lenke til kommentar
notarget Skrevet 23. februar 2004 Del Skrevet 23. februar 2004 Ingen her som vil gå jedi veien da. prøve å bli det? Sikkert vansklig men verdt det kanskje... Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Ikke før de forandrer systemet. Ikke pokker om jeg orker å bruke holocron og produsere det samme om og om igjen i månedsvis. Jeg fikk armorsmith på min første men droppa det. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 i månedvis? har du resursene tar du crafting yrker på alt fra et par timer til max noen dager Arkitekt kan tas på 1-2 timer om du har alt du trenger afaik Lenke til kommentar
Jan-Inge Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Jeg har familie og barn. Så jeg kan ikke bruke ett par dager. Dessuten så er så sinnsykt kjedelig. Jeg gjorde det med doctor. Samme advanced bio effect controller x 1000vis Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 En av mine opplevelser...har sett og hørt mange dumme.F.eks var det en i coronet som skulle ha 7k for en bone armor helmet .Har også møtt en jeg gikk å jaktet med.Det ble krangling mellom oss.En uke senere møtte jeg han igjen.Vi er ganske gode venner nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå