Gå til innhold

Windows uppdate

jh_

Anbefalte innlegg

Driver å skal formatere ene partisjonen min med windows på, så lurer jeg på om oppdateringene jeg har gjort lagres i en egen mappe som jeg bare kan kopiere tilbake til windows etter jeg hadde formatert og installert windows på nytt igjen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Driver å skal formatere ene partisjonen min med windows på, så lurer jeg på om oppdateringene jeg har gjort lagres i en egen mappe som jeg bare kan kopiere tilbake til windows etter jeg hadde formatert og installert windows på nytt igjen?

Det går ikke ikke. Hvis du vil at oppdateringene skal virke etter hensikten, er du nødt til å installere de på nytt...

Lenke til kommentar
Ikke hvis du ikke sletter harddisken og bare legger inn windows...

filene vil ligge der selvom windows bare har reinstallert seg!

... Det skjønte jeg ikke. Vil filene ligge der - ETTER at du har slettet harddisken?

Sorry, nå var jeg skikkelig dust. Du skrev: ikke hvis du IKKE sletter harddisken ja.. :p Så det du mener er at hvis man installerer en ny windows over den gamle - så beholder du Windows-Update'ne. Det stemmer nok, men det han spurte etter, var om man kan ta en kopi av mappene med winUpdate-oppdateringer - for å legge de tilbake etter en full formatering av disken, og ny installasjon av Windows. Det er dette jeg ikke tror går

Lenke til kommentar
Ikke hvis du ikke sletter harddisken og bare legger inn windows...

filene vil ligge der selvom windows bare har reinstallert seg!

... Det skjønte jeg ikke. Vil filene ligge der - ETTER at du har slettet harddisken?

Det går an og innstalere windows uten og slette hardisken, men det er ikke anbefalt.

Hvis du sletter hardisken vil ikke filene ligge der hvis du ikke med vilje henter dem tilbake med et Restore program.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...