Mambo1 Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 (endret) hei dere.. jeg har mobo (hovedkort) Asus A7A266 2DDR 3SDR jeg har nå 3 disker som er koblet til.. og mitt problem er at transfer rate mellom de er så ufattelig lav, bare 3MB/sec.. 2 av diskene kjører ATA100 1 disk er uvesentlig.. det er ikke tilkoblet egenlig.. jeg kjører win2k og lurer på om det kan være noe konflikt imellom ALi chipset og win2k Endret 16. februar 2004 av Mambo1 Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 16. februar 2004 Del Skrevet 16. februar 2004 Du bruker sikkert PIO mode og ikke auto detect. Har ikke peil hvordan dette settes i win2k da jeg bruker kun XP. Lenke til kommentar
Mambo1 Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 jeg bruker "DMA mode if available" men den nekter å gå ut av pio.. (den ene disken som er viktig) Lenke til kommentar
Mambo1 Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 ville bare si ifra at jeg har fått fiksa mitt trøbbel med harddiskene. det eneste jeg trengte å gjøre var å oppdatere bios (flashe bios og legge inn ny) og skaffe meg en ny OS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå